svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Ovdje cu pisati o sebi i svojim dogadajima..
Blog je napravljen 22.5.2007.

online person(s)

Linkovi

Jedna igrica
Jedna igrica 2
Moj prosli blog
Blog od jedne ludeee cure s MSN-a

MySpace Layouts images

MySpace Layouts



free web counter

free web counter

Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts








O meni:

Ime: Mislav
Prezime: Nije bitno
Razred: 6. sad ce uskoro 7. party
Grad: Zagreb hrvatska
Kvart: Stenjevec smokin
Bavim se: Kosarkom i engleskim
Volimnjaminjaminjami:Kosarku, svoju simpatiju, svoju obitelj, zabavu, frendove, glazbu, brzu voznju, slatkise,komp...
Ne volimburninmadburninmadburninmad: Dosadu, neke pojedince, skolu i sve kaj je vezano uz nju, alkohol...
Slusam: Rap i Hip-Hop smokin
Moj msn: demo45m@hotmail.com , pa ko voli nek izvoli.. biti cemi drago ako me dodate!smijeh


Uncle Fucka Lyrics

petak, 25.05.2007.

..::YEAH::..

Ej ljudi!mah Danas je bilo isto super! Ujutro sam igrao kosarku i prelazio Def Jam Icon na PS-3...presao sam nekih 92 %.. zakon igrica.. skolu sam imao u 13h... u skoli smo se ponovo zajebavali... thumbup.. imao sam jako kratko skolu do pola pet.. nakon toga sam isao van skidat kapice s auta.. frend ih ima oko 100 kapica.. ludak.. evo ovom ga prilikom pozdravljam.. malo smo kapica nasli .. negdje oko 5 samo.. bangnamcor nakon toga sam isao kod frenda ali sam kratko bio jel sam morao ici doma.. evo sad idem na jedan chat.. ajde pozz ljudi!!!mahmah



| Komentari (11) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.