Ljudski viđeno

subota , 18.11.2017.

Sukiyaki

Svi su tvoji postovi u redu
za njih sama birala si teme
bila draga u svakom pogledu
i tu nema nikakve dileme.

Želila si pisati i dalje
nepravda ti nije mirisala
i ista te s ovog bloga šalje
a kojem si puno lijepog dala.

Tvoj odlazak meni teško pada
sudbina je moja slična tvojoj
jer teško je kada nevin strada
u srcu si i u duši mojoj.

Sukiyaki


Misečina...Prije nego što zatvorim blog danas da ti se javim. Vidiš ti si stalno mislio da sam ja u dobrim odnosima s adminom i uredništvom a sad možeš vidjeti da je sve to bila velika zabluda. Bila sam obična blogerica i to je to.
Mirko, tek sada sam u potpunosti shvatila da ne postoje ovdje nikakva pravila ni kriterije, sve je to vodi jedna grupa koja se međusobno poznaje i tako i rade. I još su za to plaćeni.
Mnogi to ne žele priznati jer nemaju hrabrosti iako su toga svjesni. Ali brinu se samo za sebe, što je na neki način i shvatljvo. Međutim, ja sam ti osoba koja ne podnosi nepravdu a nje ima sve više na ovom blogu.

Eto to ti je to, ukratko. Eto vidiš koji paradoks, ti kojeg svi najviše ne vole, pa i nas dvoje smo se svađali, ti si sad pokazao ljudskost a mnogi drugi koji su slatko govorili, sad pričaju drugačiju priču.
Ali takav je valjda život, n nema veze. Mog ja biti iznad toga i osim toga ima i drugih sajtova, a i na češlom, gdje mogu pisati i družiti se.


Ovamo se sigurno više nikada neću vratiti Previše mi smrdi. Pozdrav.
avatar

15.11.2017. (09:48) -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.