Najlijepši dečki
A to su:
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

UNDERGROUND HIP-HOP

03.05.2007., četvrtak

Napokon ! ! !

ej ljudi napokoooon!!! napokon da sam na netu! nekaj mi se internet mado sjebo pa sad u školi moram surfat! puuuno toga se promijenilo. kao npr ovo je presto bit underground blog al nema veze već ću ja kad nađem vremena... nešto mi nije jasno, mislim jesmo mi sad s tom osobom u svađi ili...? prvo nam neš sere pa onda sve ok, normalno prića i sve. ugl, ja prestajem davat respect starijima, sad me baš boli briga, ak se ja trudim, a te osobe seru, odsad mi se jebe za sve njih. a bolesna, kako sam se ja promijenila u par mjeseci, prije sam bila neka pristojna djevojčica (više manje) a sad psujem, svađam se sa svima jer me boli k... briga za sve njih.... jebaj ga to ti je kad te odgajaju bolesne frendice... e da, škola nam je sad prelijepa, ispunjena je grafitima od neki dan, prejebeno... sad sam na infi tošica me jebe u mozak, evo valjda je sad sretna kad sam ju spomenula. aaaaaa evo ga opet, to mi je loša navika, odjedanput se počnem derat aaaaaa, ljudi kažu da ih to živcira, al nemogu si pomoć... to radim kad me neš naživcira il kad neko izvali neš glupo, obično nina :) . i tako, život ide dalje, moram brzo popravit ocijene... a sad moram ić jer će zvonit, mislim da još dugoooo neću moć na komp jer se starcima neda zvat t com da poprave net.... idem sad! bye bye
..GuRLSiCE 4 ever...

- 17:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog o underground hip hopu, i cijeloj demo sceni. A kad nam pukne pisat ćemo svakakve gluposti, ne obazirite se...
O nama
iva-Prvo da se opišem: živim u zagrebu, u trnju :) godine:15 slušam rap naravno, al u zadnje vrijeme najviše underground... volim odbojku, tulume, plesati, dečke u širokom... a mrzim bahate i umišljene ljude, fakere (iliti fejkere za one koji krivo pročitaju...)neke srbe (marčela volim), e da mrzim narodnjake i metalce (mislim bez uvrede haha), to bi bilo sve za sada...wavewave i da, još nešto važno o meni, jako se brzo naljutim, a kad se naljutim... uhmadburninmadpuknucu
Image Hosted by ImageShack.us

Nina- živim u Zagrebu....kvart Trnje...godine:15...hobiz: hip-hop ples, graffiti...filmovi: Apocalypto, miami vice, alfa dog, povratak, silent hill, brda imaju oči, djeca čovječanstva...najdraže knjige: tišine-meša selimović, pobunjeni mladac 1 2 3, mi djeca s kolodvora zoo, lovac u žitu...volim ananas, sebe, zajebanciju, opićene ljude, kmetove od prijatelja, obožavam rapere =), mrzim cajke...poneke srbe, preciznije (živ)...živciraju me ljudi, glupe osobe, bahate, umišljene, većina...
Slušam rap, domaći i strani:
Beogradski sindikat
Cassidy
Cypress Hill
Da Bush Babees
DBP
Dead Prez
D-12
Dr.Dre
DZK
Eazy-e
Eminem
Frenkie
Ghostface Killah
Gza
Ice Cube
Inspectah Deck
Immortal Technique
Jay-z
Kanye West
Method Man
Marcelo
NWA
NZS
Naughty by Nature
Nas
Obie Trice
Onyx
Ol' dirty bastard
Public enemy
Redman
Rza
Sinestet
Stillness
Snoop dogg
Tram11
Tupac
The Game
Twista
The Notorius B.I.G
Tc
Tech N9ne
The Roots
Vip
Wu-tang clan
Xzibit

OD OSTALIH:
Atomsko sklonište
Animatori
Balaš
Bajaga
Cranberries
Daleka Obala
Dalmatino
Deep Purple
EKV
Gibonni
Hari Rončević
Hladno pivo
Klape
Riblja čorba
Mandić
Oliver
Queen
Thompson
The Doors
Urban