Demižana

srijeda, 14.06.2006.

Misfits

U subotu ujutro bio je jako ljep dan ja i moji prijatelji:Stojka,Gica,Melvin i Rađa krenili smo u zg na Misfitse.
U busu je bilo jako zanimljivo s ostalom ekipon bucom,stipom... ugl kad smo dosli u zg prvo smo nasli neki jadni zidic i sili na njega popit pivuparty.Kad je dosla Dunjchi otisli smo u neki điki kafich zvan "dobar zvuk" (a ozvuchenje je katastrofa) popit kavu, naime kava i nije tako losa ali je voda s estraktom punoglavaca.Uglavnom tako smo cili dan đipali po gradu dok nismo prosli kraj pivovare...i kasnije ja i stojka zasili u tu pivovaru "mali medo" dok su ostali isli na kavu mi smo gustali u odlicnoj domacoj pivi.Posto postoji 5 vrsti pivi sve smo isprobali i nismo pozalili pivo je pre dobro nikad nisam pia bolju pivu.Kasnije smo vidili nigera s afro frizurom u u disco stilu s linijom kako plesu po ulici i zajebaje ljude a grad pun nazi skinsa.Kasnije smo isli na idiote pa u bugalo na Misfitse i Todore je da smo cekali tri ure da se nasminkaju ali se isplatilo...neda mi se vise pisat jel bi moga napisat o tom danu cilu knjigu.
Image Hosted by ImageShack.us
Ja i Stojka pijemo domace pivo u "MALOG MEDE"

- 00:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv