D E L P H I N A

subota, 09.02.2008.

Opet smo malo prošetali...

...radila jutros, odradila poslijepodnevnu kavu...dosla doma, kad zove Miro da bi on šeto...a sto cemo, tesko ribu u vodu naćerat...

...tako smo napravili đir...obišli moju barku...niste vidjeli ovu ljepoticu? Melita se zove, prilicno je stara, drvena i do nedavno u lošem stanju, ali tata je nedavno obnovio tako da opet blista....trenutno čeka bolja vremena da zaplovi ponovo nakon prilično vremena, na Mljet, gdje joj je i mjesto... :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...malo nam je bura puhala, ali nije nam smetalo da protegnemo noge, da ja svih udavim aparatom i da se opet ismijemo Mirovim šalama...e, @Slatko grko: prolazila sam ti ukraj kuće i sve sam virila hocu li te srest...a sad, nisam baš htjela kucat na vrata... :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...neću puno filozofirat...skužila sam da mi slike puno bolje idu od njorganja...a u zadnje vrijeme stvarno ni nemam što za njorgat...a slikama znam da negdje postižem super efekat tako da ih neki i mijenjaju na desktopu...jeli tako Andrea...? ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...i..što da kažem na kraju...nadam se da ste guštali samnom, stvarno nemam inspiracije za pisanje...napričala sam se cijeli dan...a još večeras dolazi ekipa u mene, pa moram malo ostavit force i za večeras...:)

- 17:59 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr