D E L P H I N A

četvrtak, 20.09.2007.

Luka...

...culi ste vec nesto o meni od tatine rodice, ali evo da vam se predstavim...

...zovem se Luka i imam 4 ipo mjeseca cak, i vec sam veliki momcic...rodjen sam u Chicagu, ali kako su mama i tata iz ovih krajeva, odlucili smo provest ljeto u domovini...da vam sapnem: tata je slomio ruku na kosarci pa smo mjesec dana ranije dosli ovamo, i tako ostali duze nego sto smo planirali...na radost sve sire rodbine...

...i tako sam vam ja tu jos malo, ali u tako malom periodu sam usrecio puno ljudi jer sam jako sladak, umiljat i dobar...placem samo kad treba, puno se smijem, kupao sam se u moru, obisao dosta za svoje godine i ko pravi svjetski putnik se opet spremam na put preko oceana...to vam meni nista ne predstavlja, kad sam dobar pa me mama i tata mogu svugdje vodit...

...malo su tuzni ovi moji sto idem, ova Delphina me vec udavila, svako malo dolazi me gledat, pa prica samnom, pa se krevelji, odusevljava je svaki moj smijeh...rekla mi je da je tuzna jako sto idem, ali ja sam joj sapnuo da cu ja opet brzo doc, cim mama i tata budu mogli, a do tada cemo se cesto vidjat preko Skypea...kupila je novi laptop pa ce me moc uvijek i svugdje gledat...

...malo vam je lijena sto se tice slikavanja pa je posudila u mame i tetke nekoliko mojih slika, pa uzivajte...

...pozdravlja vas najsladje dijete na svijetu:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 11:52 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr