D E L P H I N A

ponedjeljak, 10.09.2007.

Cavtat...

...uououo...ljeto nam se vratilo u Grad... :))

...ali jos smo malo razmazeni i nije da nam nesto fali mora tako da se ovaj vikend nismo umakali u plavom nam Jadranu nego smo se vozikali okolo...

...subota...sto cemo, dje cemo...amo u auto, pa dokle stignemo...stigli do Zupe...ja sam htjela u Cavtat, ali nismo ovamo odavno bili pa ajde...Mare opet spominjala izlazak na koji je ona posla, a nas dvije smo se ljubazno zahvalile :)

...zato sam se u nedjelju napokon naspavala ko covjek...i dok sam razmisljala kako provest prekrasnu, suncanu, toplu nedjelju (covjece, para da sunca nismo vidjeli godinu dana-e, bas smo razmazeni mi ovdje na jugu...)...zove I. da je ona u Cavtatu i da dodjem na kavu...skupila ja ostatak i uputile se mi...

...a sto da vam pricam o Cavtatu? Povijest? ma necu vas davit...informirajte se sami o drevnom Epidaurusu....jednostavno morate doc ovdje i sami vidjet jer tu okolinu, atmosferu, nekako je sve laganini, lijeno i utiho...treba dozivjet osobno...bas volim doc tamo...to je nama ono kao odlazak "negdje malo dalje" a nemamo vremena, ne znam, za poc do Makarske, recimo...

...evo par slika pa gledajte sami... :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Riva..kakva, recimo nama u Dubrovniku fali...nasa je predosadna, jes da i u nas ima ljeti ovako nađinđanih jahti, ali nema palmi...ma nije ovako lijepa...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Kamen mali...pazite boje...

Image Hosted by ImageShack.us

...ja slikavala zgodnog frajera,sve ko da necu, (ne onoga iza nje, nego onog dole u kaficu...)a ona mi se ubacila u kadar...evo je sad tu...za despet :)))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

koje boje, a?

Image Hosted by ImageShack.us

vidite kako je sve okolo po brdu izgorjelo, a tamo okolo onih kuca oni lijepi cempresi ostali...

...standardno, kafa, zvjerkanje okolo, djir preko poluotoka i nazad doma...na kraju sam svih skupila da se idu samnom divit malom Luki... :)))

- 07:52 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr