Gaj: Moreira namerno, ja spontano!
[ # ]

Photobucket

Ibrahim Gaj bio je antiheroj 134. "večitog derbija". Defanzivac Crvene zvezde priznaje da je u sukobu sa Moreirom potpuno izgubio kontrolu nad svojim ponašanjem, ali podvlači da nema svrhe mnogo pričati o nečemu što se već dogodilo.

"Šta je bilo bilo je, ne može da se promeni. Išao sam na loptu, bio sam brži od protivnika i došlo je do saplitanja. Ne verujem da je bilo slučajno. Ja sam odreagovao burno, događa se da čovek u takvim situacijama izgubi kontrolu, sve je bilo spontano, jednostavno se dogodilo", rekao je Gaj dnevnom listu "Sport".

Iz Zvezde je dan posle utakmice stiglo obaveštenje da će Senegalac biti novčano kažnjen zbog nesportskog ponašanja.

"Za sada mi niko nije ništa rekao o kazni. Sve što znam saznao sam od prijatelja koji su čitali novine. Ja nisam pratio štampu poslednjih dana", kaže Gaj, kojem je klub savetovao da se uzdrži od šire priče na temu sukoba sa "vezistom" Partizana.

Visoki štoper inače je blage naravi i smatra da u žaru borbe svako može da uradi ono što je učinio on.

"Kada sam van terena to je jedno, ali na terenu uvek dajem 100 odsto. Prvi put mi se ovako nešto dogodilo u Srbiji. Ostavio sam ekipu na cedilu, žao mi je zbog saigrača i navijača zbog toga".

09.10.2008. ...12:35 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi