Poruka Dušana Savića igračima pred 134. derbi
[ # ]

Photobucket



Dušan Savić poručio našim igračima pred 134. derbi sa Partizanom :


"Ja pamtim svoj debi, zapamtite ga i vi!"

Centarfor kome je čitav stadion prvi put u istoriji skandirao i ime i prezime. Fudbaler zbog koga je Hajberi u Londonu osetio šta znači »muk«. Dušan Savić. Fudbalski ponos i dika svih Zvezdaša, upravo u tom stilu i dočekuje nedeljni 134. okršaj sa Partizanom. Realnost, obe noge na zemlji ali i nemerljivi optimizam, tek da crveno-bela familija shvati da su okršaji sa crno-belima uvek izazov i lepota fudbala.

- Uveren sam da će od nedelje krenuti naša serija. Iza Zvezde je težak period a pobeda nad Partizanom mogla bi da nam donese inekciju samopouzdanja i pozitivnog bezobrazluka da se napokon podignemo i budemo ZVEZDA. Ipak, ja pre svega očekujem da rukovodstva u oba kluba budu mudra i da kvalitetnim potezima i izjavama vrate atmosferu derbija kakvu svi pamtimo i priželjkujemo. Pogledajmo svi u teren i radujmo se onome što on može da nam pruži, da se nebavimo više ružnim stvarima i prepucavanjima – kaže Dule Savić.

A pogled u prošlost i duele sa večitim rivalom legendarnom centarforu navlači osmeh na lice.

- Kad pomislim na Partizan ja se samo smejem. Pa, uvek sam ih pobeđivao. Imam samo dva poraza i njih se sećam kao najgorih trenutaka karijere. Bilo je 2:1 i 3:2 za Partizan. Ipak, lepa sećanja su mnogo jača i veća. Najdraža pobeda je ona sa 19 godina. Sanjao sam kao dete da na svom prvom derbiju postignem gol i pobedim Partizan ubedljivo. Tako je i bilo. Slavili smo 3:1 a golove smo dali File, Džaja i ja. Gde ćeš lepšeg sećanja? A znao sam pred tu utakmicu da ćemo da ih bijemo. Pre toga smo na prijateljskim mečevima nekih turnira u Zagrebu i Novom Sadu slavili 6:1 i 4:0 a onda je u oktobru usledio moj debi na derbijima. Neka i ova deca u Zvezdinom dresu svoj debi u nedelju zapamte kao što sam ga ja zapamtio – kaže Savić koji je u karijeri odigrao 10 derbija a na osam je slavio.

03.10.2008. ...00:43 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi