Edgar:Želim da se dokažem u Crvenoj zvezdi
[ # ]

Photobucket

Edgar da Silva ima 21. godinu i najzvučnije je inostrano pojačanje Crvene zvezde u dosadašnjem toku prelaznog roka. Prethodne dve sezone proveo je u Portugalu igrajući za Beira Mar, Porto i Akademiku. Dolazak u Srbiju novi je izazov za talentovanog cetnarfora, koji ima mnogo razloga da se dokaže.

Crvena zvezda je veliki klub, bivši šampion Evrope i sveta. Imam veliko poštovanje prema Klubu i ne razmišljam o prethodnim iskustvima. Želim da se izgradim kao igrač u ovakvoj sredini i pokažem svoje kvalitete. Ostavljam na stranu prošlost i jedino što me interesuje je budućnost u Crvenoj zvezdi i osvajanje trofeja. Čuo sam mnogo toga lepog o Beogradu, novom klubu, navijačima, Beogradu. Siguran sam da sam napravio pravi izbor dolaskom u Crvenu zvezdu i moj cilj kao napadača je da me pamte po golovima i lepim potezima.

Kao i kod ostalih Brazilaca sport je od najranije mladosti bio sastavni deo Edgarovog života.

Dolazim iz sportske familije. Deda sa majčine strane bio je profesionalni fudbaler u nekoliko manje poznatih brazilskih klubova i tako sam zavoleo fudbal. Pratio sam njegove igre, redovno odlazio na utakmice i treninge. Oduvek sam voleo i druge sportove. Karijeru sam počeo kao golman i tek u 14. godini su odlučili da me gurnu u napad.

Iako konstitucijom podseća na košarakaša ili odbojkaša, Edgar je na prvim treninzima pokazao da je veoma spretan sa loptom u nogama.

Volim skok igru, što je i logično jer sam prilično visok. Dobro se snalazim u kaznenom prostoru i volim da asisitiram. Ono što je neophodno da popravim su brzina i startnost. Na tome najviše radim i sigurno je da ću ostvariti napredak tokom pripremnog perioda, pogotovu jer trener Zeman insistria na izuzetnoj fizičkoj pripremljenosti. Taktički gledano nemam omiljenu formaciju. Fudbal u Evropi taktički je mnogo zahtevniji, nego u Brazilu gde se ne instira toliko na pojedinostima u igri, već se više umire u lepoti fudbala.


Tokom karijere radio je i sa nekoliko poznatih trenera kao prvotimac Sao Paola, Porta ili mladi reprezentativac Brazila do 20 godine. Dosadašnja iskustva sa Zdenjekom Zemanom su jedinstvena.
Mnogo je sličnosti među trenerima, posebno kada je priprema ekipe u pitanju. Zeman je ipak drugačiji. Na svakim priprema se trči, ali nigde ovoliko kao kod Zemana. Sigurno je da ćemo spremni dočekati početak sezone. Napori su veliki, ali ih za sada podnosim bez većih problema. Leto sam iskoristio za odmor sa porodicom u Sao Paolu i stigao sam u Beograd sa velikom željom da se dokažem i kvalitetno radim.

Kao i kod svakog inostranog igrača, jezička barijera u početku predstavlja određeni problem. Edgar ističe da ga je ekipa dobro prihvatila, olakšavajuću okolnost predstavlja činjenica da saigrač Dević govori portugalski, kao i da se od juče na probi nalazi njegov sunarodnik Teser.

San svakog brazilskog igrača je da se jednoga dana oproba inostranstvu. Na moju sreću moje prvo inostrano iskustvo bio je Portugal, gde se govori isti jezik i kultura je veoma slična brazilskoj. Srbija je drugačija zemlja, ali prvi utisci su veoma pozitivni. Beograd sam slabo video, ali sam razgledajući ga uglavnom iz kola zaključio da je veoma lep grad u kojem je jako toplo preko leta, mnogo toplije nego u Sao Paolu.

Edgar ne priča mnogo van terena. Povučen je i miran. Ističe da je takve prirode, teško se ljuti ili svađa.

Veoma sam smiren i uvek sam bio takav. Ne ulazim u sukobe i nikada u karijeri nisam dobio crveni karton zbog sukoba na terenu. Nekoliko puta samo što nisam izgubio glavu na terenu u duelima sa protivničkim igračima, ali i to je sastavni deo fudbala. Možda sam i previše miran, ali prosto nisam konfliktna ličnost.

U dosadašnjem toku karijere Edgar ima trofeje sa Sao Paolom, Portom i mladom reprezentacijom Brazila.

06.07.2008. ...16:17 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi