Željina "trojka" pregovara sa Zvezdom
[ # ]

kuduzovic

Elmir Kuduzović, levi spoljni sarajevskog Željezničara, pregovara sa Crvenom zvezdom.

"Pre dva meseca uspostavljeni su prvi kontakti, a posrednik je bio Zoran Petrović, preko kojeg je u Zvezdu došao i trener Zdenjek Zeman. Ponovo sam išao na pregovore i malo je nedostajalo da već od utorka postanem Zvezdin igrač, ali prolongirali smo potpis", izjavio je Kuduzović za sarajevske medije.

Dvadesettrogodišnji fudbaler je naveo da su mu crveno-beli ponudili dobar ugovor, ali da će ipak sačekati još malo.

"Dogovaramo se oko novca i u maloj sam prednosti jer sam slobodan igrač. Oni su rekli svoju cenu, a ja svoju. Sada čekam šta će biti", rekao je Kuduzović, koji će se ukoliko dodje do realizacije transfera obavezati crveno-belima na dvogodišnju ili četvorogodišnju vernost.

"Zvezda je prodala levog beka Andjelkovića u Tursku i žele me videti u svojim redovima. To mi zaista imponuje. I meni zvuči sve malo nestvarno, ali je sve istina", poručio je Kuduzović, koji osim ponude iz Beograda ima i ponude iz Hrvatske i Belgije.

22.06.2008. ...13:31 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi