Još jedan bivši kapiten u poseti
[ # ]

pantela

Posle Nemanje Vidića koji je u utorak bio na Marakani, nekadašnji klub je posetio još jedan bivši kapiten Crvene zvezde. Marko Pantelić iskoristio je pauzu u nemačkom šampionatu i vratio se u Beograd gde će provesti deo godišnjeg odmora.

“Svaki put kada imam slobodnog vremena i kada sam u Beogradu dođem na stadion Crvene zvezde. Ovde imam mnogo prijatelja sa kojima sam godinama sjajno sarađivao dok sam nosio crveno-beli dres.
Crvena zvezda je klub u kojem sam ponikao, gde sam stekao afirmaciju i uvek ću se rado vraćati na Marakanu“ – istakao je Pantelić.

Bivši kapiten Crvene zvezde trenutno sa velikim uspehom igra za nemačku Hertu.

“Veoma sam zadovoljan nastupima u Herti, kao i životom u Berlinu. Drago mi je što su i u klubu zadovoljni mojim igrama. Ponuda drugih klubova ima, ali u ovom trentuku o njima ne razmišljam, jer želim da se odmorim i na pravi način pripremim za predstojeću sezonu. Planovi su mi vezani za Hertu, ali leto je dugo i nikad se ne zna šta se sve može desiti“ – ostao je pomalo zagonetan Pantelić.

Bivši centarfor Crvene zvezde posetio je sve sektore Kluba i zadržao se u jednočasovnom razgovoru sa sportskim direktorom Goranom Bunjevčevićem.

05.06.2008. ...11:50 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi