Dve nedelje van Zvezde
[ # ]

Rukometni "Terminator" Nenad Perunicic ne zna za predah. Nedavno je proslavio 37. rodjendan i titulu sa Crvenom zvezdom i sada, umesto da uziva u odmoru sa porodicom, krece u novu misiju. I to u daleki Katar! Na poziv tamosnjih seika pojacace Al Dzaziru. Ne u svetu cuvenu TV kucu vec istoimenu ekipu kojoj treba da pomogne da osvoji Kup Azije.
perun
- Zbog toga sam raskinuo ugovor sa Crvenom zvezdom, uzeo brisovnicu i potpisao novi ugovor sa katarskim klubom – potvrdio nam je na aerodromu "Nikola Tesla" dobro raspolozeni Perunicic.

Otkriva, uz osmeh, da mu rastanak sa crveno-belima ne pada tesko jer to, zapravo, i nije pravi rastanak.
- Al Dzaziri sam se obavezao na samo dve nedelje, koliko traje takmicenje. Onda se vracam na "Marakanu". Nije to nesvakidasnje u nasem poslu. Jednom sam vec ucinio nesto slicno sa Kuvajcanima. Ljudi koji ulazu u arapski sport vole zvucna imena I ne pitaju za cenu. Idem da im pomognem i dobro zaradim.

Putujete sami…
- Samo sa menadzerom. Suvise je kratko da bih vodio suprugu i decu, ionako tamo necu imati vremena za razgledanje. Ceka me sest utakmica…

Onda nazad u Zvezdu?
- Naravno, vraticu se, ali moramo da razgovaramo. Presrecan sam posle osvajanja jedine titule koja mi je nedostajala u karijeri, ali razocaran sam zbog nekih stvari. Pilicarski system "ja tebi-ti meni" kod nas je i dalje u upotrebi, bas kao i pre 15 godina kad sam iz Zvezde krenuo u svet. Dok god je tako, stagniracemo… Ja tako ne mogu, na kraju karijere mi nisu potrebne mrlje. Ipak, ljubav prema Zvezdi jaca je od svega. Devet sampionskih titula mog kluba, to je velika obaveza da i u Evropi pocnemo da stvaramo veliko ime. Bice tesko bez predsednika Blaza Cabarkape, koji je podneo ostavku, ali ne smemo da se predamo – ispricao nam je Perunicic.

Cekamo ga da se vrati iz Katara. Sa ili bez trofeja, samo da se vrati. "Terminator" je potreban i srpskom rukometu.

02.06.2008. ...12:45 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi