delicatus

subota, 21.09.2019.


mene je zanimalo kako se u viška polja targo (bere grožđe) i ja užicao barba aleksandrota da me povede sa sobom u svoje polje .....uzjahao se on ovako k'o barba jole a mene posjeo „na guzicu“ (na zadnji dio bez samara) onako po kaubojski, jedna noga sa jedne a druga sa druge strane .....idemo mi i pričamo usput....kad došlo malo uzbrdo mazgi valjda postalo teško i ona malo sporije ....on „šooo“, onako preko desne ruke konopom od oglava udari mazgu po guzici .....ali i mene preko noge ....ja jadan (sramežljiv) šutim....i tako svako malo „šooo, šooo“ i pljus mene preko noge..........uuu šta me bio namlatio .....jedva sam čekao da do polja dođemo




laku noć bepina ...

- 17:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.