nedjelja, 27.08.2006.

IMAM KARTU!

Subota kao svaka,odlucim ne ici u crkvu,ne ici u shopng ne ici nikud ostati na blogu.u pidami...i bi tako.ali zove me jedan jaro iz Bosne,nasli se mi u dijaspori,a to mrzim naj,al ako ne posijetis jarana -ona si -ono,uobrazen.I on nesto u krizi aj dodi.reko dobro.sjednem ja na bus do glavnok pa cu na vlak.kad eto mene na nekoj bezveznoj sporednoj stanici AMSTERDAM-AMSTEL i vlak mi krece za 20 min.GLEDAJTE STO SE MOZE DOGODIT ZA 20min DOK CEKATE VLAK.secem malo i usecem u neki shop mali slatki s cd-eima al prodaju neke karte za neke ljeve koncerte.Pitam ja: imate mozda karte za Madonnu?Ne,al vidis tamo unu mjenjacnicu? -vidim. E pitaj tamo.-U mjenjacnici da pitam? da u mjenjacnici. -Znaci u mjenjacnici!zakljucim ja i odem par koraka do saltera mjenjacnice. Nema nikoga,ja prva na redu. 90e i 05cen .imam samo 90e dobro je onih 5 cen ja castim veli Madonna.I kupim kartu.DOTICNA TIO. AKO CITAS,TI ZNAS OSTATAK,A JA SAD ODO SE PAKIRAT JER SUTRA ODO NEZNAM NI JA GDIJE SAMO ZNAM DA IDEM NA NEKI IZLET MLADIH KRSCANA NEGDIJE PO HOLLANDIJI.I DA ME JE PASTOR ALEJANDRO POCASTIO 5-DNEVNIM GODISNJIM.JER CU PUKNUT OD OVIH KLINAKA NABRIJANIH.

- 22:28 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

DE LEVENSBRON znaci zdenac (fontana)zivota -moja fontana zivota je BIBLIJA. Izmedu ostalih anegdota s mojih misijskih putovanja,pisat cu o ljudima i kulturama,hrani,prirodi a cesto ce to sve biti podrzanom Svetom Bozijom Rijecju.Zvuci vrlo ozbiljno,ali zapravo je jeko zabavno.Jer Bozija rijec je vrlo poucna,zanimljiva,zabavna,duhovita,productivna i inspirativna...

IZVOR ZIVOTA - SUNCE-

De Levensbron je za mene definitivno SUNCE!!!! Uredno bijezim kao ptica selica u toplije krajeve kad god dode zima u onaj kraj u kojem jesam.Volim svoju Hrvatsku,ali nekako jos vise volim pobijeci iz nje.Zato volim Spanjolsku,tamo je uvijek puno sunca,koje nestane negdije ok 23h i przi ti mozak cijeli dan,mene ne smeta.Volim sve hispano,latino Americance posebno.Ima nesto posebno u tom narodu,sto me privlaci k njima poput magneta.Toplina i srdacnost,susretljivost,dobro raspolozenje,skromnos,poniznost,ritam i potreba za dobrim provodom,za plesanjem bez pauze,volim kako slave Boga,kako Ga vide i kako se raduju svi kao jedan svim Njegovim dijelima!Bez Sunca i Latinaca,bez Worship-a zivot je kao jelo bez soli,zena bez ljubavi...