subota, 26.08.2006.

svi u jedan glas!

Valjda je to normalno u svim familijama,da svi zbore u jedan glas!Zaspala sam oko 02h uredno me dijeca bude oko 07h.Al danas je subota,valjda danas nece.Kad ono mala Louisa je vec oko 07 i po pocela kasljati i hripljati.Mama ni da bi trepnula okom kamoli se ustala.I tako ustanem i dam djetetu vode,kad mala za pet min,dode k meni u sobu.to radi svakog radnog dana,al tad ih cuvam ,mama ode pa ih moram zabavljati.Ali jutros sam joj bez ustrucavanja samo pokazala prstom na vrata:izvoli van!A valjda ce se jednom naucit.( mos si mislit)No dobro,istusirah se i doruckovah fino,slatko mljac,nutellu i neko fino pecivo.Popih svoju salicu finog caja,i djeca i dalje skice...Madre mia!Znas kaj ,neda mi se ici s njima.A druga opcija mi je ostati u kuci.Joj kako ne volim kad moram zivjet tudi zivot i u svoje slobodne dane.Sta da se ipak okurazim i ostanem doma?Jer doma je sve isto,doma sam svaki dan ali isto tako mi svaka subota prode,isto,umorno,dosadno,frustrirajuce,idem s njom(mamom Lucy.od djece koje cuvam Louisa 6g i Aisha 4g) u crkvu dati dijeci sat plesa,usput ja sam na zboru gdije se dobro zabavljam.Onda idemo u shoping namirnica za kucu.Aj bez toga nemogu!(ne volim shopinge ni za sebe,kamoli za druge) onda idemo u kucu jedne Sonje,koja je suput moja profacica na satu Biblije u crkvi,draga mi je,al neda mi je se gledati osim u skoli i u svoje slobodne dane.Tu moja Lucy sebi ureduje kosu,neka peglanja,neka izravnavanja afro kose.(oni su crnci ali onako mljecniji ne bas coksa,mrak,kmica,vise onako predvecerje)I ja onda tamo samo sijedim,i utisujem djecu.Onda ,djeca zaspu po onim tamo uzasnim trosijedima...i tako se navecer odvucemo kuci.I tako vec dva mj.svaka subota.svaka subota!!!!Znas kaj,ja bum danas ostala doma,u svom slafruku od crne svile,sa srcekima rozim i bijelim.(evo sad je upravo Lucy izjavila da ce shoping napraviti u pon.jer vidi da ja ipak neidem s njima) A ha sad shopin moze cekat,al kad ja idem,onda se nabrzaka i shoping obavi jer ja teglim do auta pa opet u kucu...finooooooo!!!!necu se opterecivati,di sam stala,da crni slafruk,i uzivat cu u svom miru i samoci kako volim.To mi je kao neki povratak ,,k sebi,,.Lako poslje sijedne na svoj bic i zapalim u voznju i posijetim neki obliznji gradic.Evo upravo su izasle,cuje se samo zvuk perilice za rublje,kako okrece bubanj.Nevjerovatana tisina!Aaaaaaaaaaa.Znas ljudi koji su sami sebi centar svijeta.Kao da se sve vrti oko njih,nemaju osijecaja za druge.U stilu spremate se nekud,i onda pocnu tipicna zensaka pitanja:dal daobucem ovo ili ono,ili ovo,i kad dignem ruke vidi mi se pupak,onda samo mogu dizat ruke do simo,a ak bas moram nesto dohvatiti visoko,pa dobro onda cu staviti druge hlace....Odgovaram uljudno,kratko,pokusavam se skoncentrirati da ne zaboravim ponjeti nesto,opet uleti pitanje :da stavim ruz ili sijalilo,sta ti mislis,Luis vise voli sijajilo jel da?????Potrpam bocice sa vodom sokice sendvicice koje sam u brzini napravila,dok se mama razmisljala oko cipela,sandala ili espadrila ili natikaca,ma mozda bolje tenesice...i tako zakljucavam straznja vrata izbacujem macka van,dajem ribicama jesti...skidam malu sa ormara na koji se penje,ona vristi,druga me lupa u koljeno(operirano).Mama pita,znaci dobre su mi ove cipele? ulazimo u auto.Djeca se tuku za neku slikovnicu,mama ne obadaje,pojacala je radio,i prica mi o nekom tipu koji joj je prijatelj,al joj je kupio gacice i grudnjak,bordo crveni...vozi 30km/h svi joj trube,jer dozvoljeno je 40km/h al svi se naravno voze 50 ili 60km/h.Srecom vozimo kroz jednu divnu sumu,aleja gustog raslinja i krosnji koje se nadviju nad krovom naseg fiat punta.uz cestu su neke fine kuce sa slamnatim krovovima,takve su tu najskuplje.Prolazimo kroz Laren,najbogatiji gradic u Hollandiji.Pred kucama samo van serijski auti,Konji,super uredeni vrtovi sa zgodnim vrtlarima,tu i tamo se naleti i na nekog normalnog ljubitelja botanike u radnom odijelu i obaveznim drvenim zutim klompama.Djeca pocinju nesto pijevati,cekaju da im pljescem,pljescem im...mama i dalje prica o nekom trenutnom aktualnom frajeru,i da li ce se njemu svidjeti njezina kuca?Pa sta ja znam,meni se svida.Kujs,neznam kako se odgovara na to pitanje.Vec mi lagano ide na zivce jer se nije ugasila ni na trenutak od kad je otvorila oci,i samo je usmijerena na sebe i dal ce se sta svidati doticnem(koji je jako drag-al nisam primijetila da joj se udvara)no dobro.Zamisljam da je tisina,bar na trenutak da mogu onako opustiti mozak,misli,koji je ionako opterecen povrsinskim stvarima,bezveznim izjavama...nicim konkretnim...Prolazimo uz pasnjake,na njima krave leze i pasu,ima ih raznih,al nikad nisam vidjela one smede sa bijelom sirokom prugom prek trbuha.Jeste li vi vidjeli takve krave???Ja prvi put.Pa se mislim,da sam ta krava,mogla bi biti na tom pasnjaku cijelie dane,svaki tjedan,mj,god zivota svoga...Mozda bi mi se netko divio,kako se ja divim njima,jer su bas zanimljive,sve su ko jedna,i sa tim savrsenim bijelim pruhama,po sredini.Kako je Bog divan,da je i nih tako lijepo izdizajnirao,onda sam se ipak vratila u lik zene,jer je bilo zabavno biti krava samo taj trenutak dok sam pored nih prolazila...ima i ovaca,punooooo ovacaaaaa al do sad su bile bijele,ovih dana im je netko nasprejao plave fleke po ledima.valjda te idu na klanje,neznam sto bi to znacilo.CAENTRIFUUUUUUGAAAAAAAA.ves je opran idem ga prostrijeti i staviti drugi pa dodem!OSTALA SAM DOMAAAAAAAAAAAAA!!!!!!VAUUUUUU!!!!DIVIM SI SE!!!!

- 10:59 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

DE LEVENSBRON znaci zdenac (fontana)zivota -moja fontana zivota je BIBLIJA. Izmedu ostalih anegdota s mojih misijskih putovanja,pisat cu o ljudima i kulturama,hrani,prirodi a cesto ce to sve biti podrzanom Svetom Bozijom Rijecju.Zvuci vrlo ozbiljno,ali zapravo je jeko zabavno.Jer Bozija rijec je vrlo poucna,zanimljiva,zabavna,duhovita,productivna i inspirativna...

IZVOR ZIVOTA - SUNCE-

De Levensbron je za mene definitivno SUNCE!!!! Uredno bijezim kao ptica selica u toplije krajeve kad god dode zima u onaj kraj u kojem jesam.Volim svoju Hrvatsku,ali nekako jos vise volim pobijeci iz nje.Zato volim Spanjolsku,tamo je uvijek puno sunca,koje nestane negdije ok 23h i przi ti mozak cijeli dan,mene ne smeta.Volim sve hispano,latino Americance posebno.Ima nesto posebno u tom narodu,sto me privlaci k njima poput magneta.Toplina i srdacnost,susretljivost,dobro raspolozenje,skromnos,poniznost,ritam i potreba za dobrim provodom,za plesanjem bez pauze,volim kako slave Boga,kako Ga vide i kako se raduju svi kao jedan svim Njegovim dijelima!Bez Sunca i Latinaca,bez Worship-a zivot je kao jelo bez soli,zena bez ljubavi...