petak, 25.08.2006.

Nevjerovatno,prvo sam bila tako sretna sto napokon imam svoj blog.Okurazim se i napisem text ful zanimljivi pokusam ga poslati i opet mi se sve zbrise.Pa nevjerovatno.Ubija me u pojam ovaj Dutch!valjda stisnem nesto kaj ne trebam,ili je teze upasti iz inozemstva.Dobro,kaj sad,napisat cu da sam evo u Holandiji da me zebu noge jer su noci uzasno hladne,Zivim u jednom bogataskom seocu 35km od Amstredama,cuvam dvije klinke od 4 i 6 god.I zapravo se odmara izmedu svojih misjskih putovanja.Nakon 3mj u Venezueli pripremam novu misiju u El salvadoru ako je volja Bozija.kuca u kojoj zivim,okruzena je ravnicama na kojima pasu krave i konji,sve je zeleno,ispred stranje starne kuce je veliko bejzbol igraliste,tako da uredno gledam utkmice,tj.decke kao lupaju svojim palicama i pokusavam skuziti ko kud trci zasto posto...Navecer oko 18h igraju cure,tak dacki,ak vas bas zanima,dodite gledat.Svaki dan vozim klinke na bicu u neko obliznje seoce,otkrivam nove stvari,speificna jel obicaje,zanimljive shopove,razgledam kuce i interijere,jer holandani ne koriste zavijese,tako da mozes vidjeti zanimljive salone,kuhinje dijecije sobe...super uredene i dekorirane,cesto u jarkim bojama ili razlicitim bojama zidova.obitelji jedu za stolom,citaju...i sve sto rade mozes vidjeti.Dobro,ne stanes pa buljis,vec onak...decentno bacis oko.I bas je cijela Holanda meni ko jedn veliki muzej!valjda cu sad ovo uspijet poslat.DIOS MIO!

- 01:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

DE LEVENSBRON znaci zdenac (fontana)zivota -moja fontana zivota je BIBLIJA. Izmedu ostalih anegdota s mojih misijskih putovanja,pisat cu o ljudima i kulturama,hrani,prirodi a cesto ce to sve biti podrzanom Svetom Bozijom Rijecju.Zvuci vrlo ozbiljno,ali zapravo je jeko zabavno.Jer Bozija rijec je vrlo poucna,zanimljiva,zabavna,duhovita,productivna i inspirativna...

IZVOR ZIVOTA - SUNCE-

De Levensbron je za mene definitivno SUNCE!!!! Uredno bijezim kao ptica selica u toplije krajeve kad god dode zima u onaj kraj u kojem jesam.Volim svoju Hrvatsku,ali nekako jos vise volim pobijeci iz nje.Zato volim Spanjolsku,tamo je uvijek puno sunca,koje nestane negdije ok 23h i przi ti mozak cijeli dan,mene ne smeta.Volim sve hispano,latino Americance posebno.Ima nesto posebno u tom narodu,sto me privlaci k njima poput magneta.Toplina i srdacnost,susretljivost,dobro raspolozenje,skromnos,poniznost,ritam i potreba za dobrim provodom,za plesanjem bez pauze,volim kako slave Boga,kako Ga vide i kako se raduju svi kao jedan svim Njegovim dijelima!Bez Sunca i Latinaca,bez Worship-a zivot je kao jelo bez soli,zena bez ljubavi...