nedjelja, 15.04.2007.

bulgarian post


evo, javljam se iz bugarske! nasla sam net i sad sam happy!
meni je tu super. smjestena sam u jednoj obitelji u sofiji i sad ucim bugarski. do sad sam uspela procitati par rijeci na cirilici...napredujem...cura kod koje zivim ima 17 god i ide u first language school in sofia. to je ugledna skola u kojoj predavanja slusaju samo na engleskom. do sad je sve ok osim hrane. to mi bas i ne odgovara. prvi sam dan dobila kuhano povrce i meso koje sam jedva probavila. a za dorucak...neku bugarsku tradicionalnu hranu, slicnu bureku, a ja naravno ne volim burek...a kaj se tice samog programa i parlamenta...mislim da je to odlicno. upoznajem ljude iz cijele europe...fest!! fascinira me kak ne kuzim apsolutno nist kad razgovaraju dvije francuskinje ili kad mi jedan spanjolac tumaci neki spanjolski tongue twister. jako fest. ne znam kaj bi jos sve rekla. a budem vam pricala kad dojdem doma (onak preporodjena od bugarske hrane :) ). ajd, pozdravljam vas sve i vidimo se u pon!! pusa svima!!

- 20:06 - vid' vraga!! (0) - etooo - toljikoo

<< Arhiva >>