dejvid haselhof fanklub

nedjelja, 09.07.2006.

ZLOČIN I KAZNA

Iako sam zatrpan ispitima i pisanjem mailova Dejvidu, skupio sam onaj mali trenutak slobodnog vremena da se vratim blogu, te da skupim dovoljno hrabrosti potrebno za tešku i nepredvidljivu misiju – oprati ljagu s imena Njegova…



Stvar je degutantne prirode… Naime, baš u trenucima kad se ON vraća ponovno u kino teatre (u novoj nenad*ebivoj komediji Click, u kojoj nastupa uz legendu filmskog glumišta Adama Sendlera, koja dakako, ostaje u sjeni Njegovoj) mediji i gamad od paparazza pune novinske stupce lažima i kaljaju ime Dejvidovo ..

Naime, čitava stvar je započela prvim ispadom, gdje je nepoznati novinar u njujorkškim velikim novinama objavio patku da se ON, D' Hoff, porezao za vrijeme brijanja i sada se uspješno oporavlja u bolnici… Dakako, odmah sam nazvao Dejvida da iz prve ruke saznam istinu.. Kakova bolnica, ljudi moji, On je Londonu, na promociji novog uređaja iHoFF, koji reproducira Njegove najbolje pjesme, kao što su ''Let it Bi'' i ''Hukd on filing'' i to 24-0 sata dnevno, direktno u vaše srce…



Slijedeća degutantna situacija desila se baš nedavno.. Da ne pucam u prazno, evo vam kratak dio novinskog članka …

''Zvijezda Dejvid Haselhof izbačen je s Vimbldonea, jer se tamo pojavio bez ulaznica i potpuno pijan. Glumac i pjevač pokušao je ući na turnir bez valjane ulaznice, no čuvar ga nije želio pustiti unutra. Nakon toga je već pripit otišao do djela za novinare pokušavajući tamo dobiti ili piće ili ulaznicu, u čemu nije uspio, te se vratio čuvarima i počeo na njih vikati “Trebali bi me pustiti. Znate li ti tko sam ja? Ja sam The Hoff.” Kad mu ni to nije uspjelo, Dejvid je zatim kupio nekoliko piva, ispio ih te počeo teturati, zbog čega su ga čuvari ispratili s područja Vimbldona… ''

Kao dokaz da je čitava stvar zabuna, prilažem sljedeću sliku :



Naime, desna fotografija osobe koja bi trebala biti Dejvid, a koju sam dobio sam službenih web stranica vibldonske zaštite, svakom pravom dejvidomanu govori da se ovdje radi o podvali i o činu svetogrđa… Naime, iz puzdanih informacija, osoba B, na slici desno, ispraćena je iz prostorija održavanja turnira u 16 sati popodne… U tome trenutku, 4 kamera zabilježila je (lijeva slika) Dejvida glavom i frizurom na stadionu, na sjedalu najbliže terenu, kako bodri igrače ne znajući što se dešava… Namjerna provokacija ili slučajno krivo identificiranje s novinarske strane ??

Detaljnom analizom i ispitivanjem osumnjičenog Slađana Z. (54), rodom iz Macinca, saznao sam da je on, razočaran što nije imao prilike dotaknuti Dejvida na nedavnom koncertu u Beču, obukao na turnir košulju identičnu njegovoj, stavio jeftine brčiće i bradicu te je, pokušavajući imitirati NJEGA, pokušao doći do besplatne karte.. Dakako, novinari nisu vidjeli razliku između osobe lijevo, pravog Dejvida i Slađana s desne, a što je svakom pravom ''hoffistu'' jednostavno smiješno… Slađan ima glatka prsa, bez ljubavnog HOFF tepiha..



Sada, kad je sve riješeno, na nama je da još promoviramo par sitnica iz D'Hoff-s Cro Fankluba … Kao prvi must have gadget, tu je nova kolekcija japanki ''hoffianas'', u plavoj i zelenoj boji, koje možete naručiti po jedinstvenoj cijeni od 500 kuna… Napomena – sve natikače ''hoffianas'' su testirane na najrealističnijim kopijama noge Dejvida H i stoga postižu ovako visoku cijenu.. .Al to je za vas sitnica, jel tako..



Sljedeći, al ne zadnji proizvod, tu je novi cd božićnih pjesama ''the night before christmas'' .. Znamo, dolazi ljeto, zna to i ON, al to nije razlog da ne slušamo njegov dubog muževan glas kad pjeva ''sajlent najt'', pa čak i na +40 stupnjeva… Zagrije vas još više, zar ne ?



I na samome kraju, tu je jedna ekskluziva, samo za Vas.. Izašla je nova VIJAGRA, s pojačanim učinkom, koji traje, samo zbog NJEGOVE slike, i do 2 tjedna, a kutije su standardnog pakovanja, od 69 hoff mg.. Spremni za druge noći ? Ja jesam !



To je to.. Ovaj puta neće biti ni PS-a, ni PPS-a a Boga mi Dejvida, ni PPPS-a … Moram samo reći da je u činu formiranje D'Hoff-s Cro Fanklub foruma, gdje će biti prilika za sve vas Dejvidomane da se registrirate, postanete dio Hoffizma i D Hoff komjunitija, pričate o NJEMU i sličnim Hoff stvarima¨te naposlijetku pokažete ovoj gamadi iz medija koliko nas ima !! Ustanite, uzmite njegovu sliku u ruke i tipkajte.. Došlo je NJEGOVO VRIJEME .. . !!!Link foruma USKORO !!!

Vaš pokretač hoffizma, bounce


- 02:48 - Pokloni se Dejvidu (11) - Stavi na zid Njemu u slavu - #