dejvid haselhof fanklub

srijeda, 15.03.2006.

Ajm BEK ... Just 4 Dejvid H ... !!!

Ljudi moji .... Nakon mnogo dana, nebrojivo više minuta i još mnogomnogomnogo sekundi, dejvidhaselhof.blog.hr ponovno je in the game... Što se desilo ? Svašta... Dakako, pošto sam još uvijek ispunjen dojmovima i očaran svime time - vjerojatno ću štogod zaboraviti ... Na početku, antidejvidomani, mamicu im grešnu, pritisnuli su svoje otrovne papke i isplazili gorki jezik ka adminima - nakon čega mi je, trajno i bez upozorenja, ukinuto komentiranje... Nakon toga, priznajem, shrvan ispitima i odjavama istih (:-), zapostavio sam Dejvidov, božji i prečastivi hram, za što se kajem ... Prepun ideja i inspiracija, skužim da je login na moj blog - nemoguć... Trajalo je to dobrih tjedan dana, valjda zbog radova na serveru, a kao šlag na torti, u to vrijeme, osvanula su razna oskvrvljavanja imena Njegova.. Tako je , ni kriv ni dužan, moj blog napadnut zbog kopiranja factova, tj. famoznih 10 činjenica sa čaknorisfakts.com.. Dakako, ne dopustivši takovu prijevaru,. nazvao sam Dejvida na videofon da mi potvrdi lažni transkript, na što je on, božanskim i nježnim, a ujedno i tako sexy hrapavim glasom rekao :" Bounce, apostolu moj pravedni, Čak N. je to kopiral sa Vin Dizel Fakts, a on od mene samoga... ".. Time je misterija završena...

Prije nego krenemo dalje z zavjerama i misterijama, u ime svih koji vole Dejvida, i kao pljuska svim antidejvidomanima, velika i prekrasna THE slika..



Nadalje, u skoro u isto vrijeme, kolega iz Engleske javio mi je za još jednu zavjeru ... Naime, na http://www.esquilax.com/baywatch/ pojavio se veliki članak koji, neuspješno dakako, pokušava dokazati da je Dejvid - AntiKRIST ... Kao neki od zanimljivih razloga su : " Gosp. Haselhof je prodao svoju dušu Satanu zamjenu za globalni uspijeh ... " .. ili njegov citat koji veli ... " Vani je mnogo umiruće dječice koja me žele upoznati. ..



Autor, koji se potpisuje sa Warren S. Apel, donosi mnoštva citata iz Biblije koje uspoređuje se životom Dejvida, te se popuno prepustio zadanoj temi.. .Dakako.. S krive strane.. Jer je Dejvid BOG ..

Sa malo desnije strane koogle zemaljske, iz male državice far far away čije ime neću spominjati, scenski radnik koji je radio na setu jednog od filmova koje ja jaaaako jaaaako cijenim (i jednako ga tako NEĆU spominjati), otkrio mi je malu tajnu... Naime, Dejvid je sudjelovao u tome filmu, ali, za close up scene, tj. za dijaloge, korišten je dubler, i to iz samo jednog razloga.. Pojava Dejvida, što je shvatio i sam redatelj, bila bi prerizična za film jer bi njegovo heaven lice zasjenilo sve ostale ... Ali, da Vas ne ostavim bez dokaza, pogledajte printskrin ..



Iz Fan KLUB radionice ponovno su stigla dva kratka, ali slatka ultra mega ful kul fimića s temom Dejvida H , koje možete naći na adresama sipod slika iz snjih.. Prvi je doslovce flash reklama za ovaj blog, koja nevjernicima pokazuje kamo treba doći u trenucima izgubljenosti ... Drugi je prijetnja svim onim, kao što sam ih prozvao prije, antidejvidomanima koji se slijede njega kao istinu i život.. ..



Linkovi : Film 1 : Inicijacija i Film 2 : Obračun...

To bi za ovaj put bilo sve, nadamo se da opraštate što ste toliko dugo bili sami bez NJEGA i NJEGOVOG lika... ... Ali ne zaboravite na onu staru od Dejvida i Skuli : "Istina je uvijek oko nas" ...

PS. Skoro zaboravih... Kao što sam prošli puta rekao, ukoliko imate nešto pogodno za ovaj blog, šaljite na moj mail... Poslušavši moj savjet, prije par minuta kolega po vjeri "Marrac" poslao je još jednu prigodnu karikaturu koja prikazuje našeg MIČA Bukenona u mlađim danima, kada su žene samo ulazile u njegovu spavaonicu, a ručak je bio tek šlag na sisama nedužnih curi... KHM... Pretjeral sam ..



PPS. Sljedeći put, ak bude sve kako spada - bit će govora o Bejvaču i Miču... Pozdrav...

PPPS. Molim sve vjerne dejvidomane da se, ukoliko se smatraju dostojnima i vrijednima toga, uključe na FORUM čiji sam ja admin, pa da se malo priča... I nije to reklama.. Nego spam .. Tu sam ja glavni frajar :)


- 22:24 - Pokloni se Dejvidu (18) - Stavi na zid Njemu u slavu - #