četvrtak, 16.11.2006.

katastrofafffff!!!!

u skoli sam bila sam 5 sati,,a zadnja dva me nije zapisalo tak da neću dobit neopravdani,,a kak sam se danas smijala smijehkad sam srela filipa,,kad me pogleda nekim bolesnimzaliven pogledom ko da će me ubit,,,,,,naughtynaughty trebali ste to vidit,,e da u subootu idemo u saloooooon(ja i curke iz razreda)partyparty
sad sam taman s foruma od mog razreda na koji su se sad logirali i jotovci,,,SraNJe!!!!!!jedva sam uspila doć na net jer mi komp nesto steka,,,,sutr imam užasan dan u skoli,,sve redom ispitiva,,mislim da ću markat latinski,,ak bude još dobrovoljaca,,da mi ne bude dosadno,,,mahwave
poooooozzzzz

- 18:42 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.