...neke stranice i blogovi koje ja čitam....

Blog.hr
Forum.hr
Karla
Ivana
Mona
Valentina





...spotovi koji su mi super...

About you now



Apologize




Don't stop music



Hot



shut up and drive




Pogledaj na sat:
00:00 - puno te želi
01:01 - sviđaš mu se
02:02 - neće te nikad zaboraviti
03:03 - misli na tebe
04:04 - zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05 - ti si mu samo zabava
06:06 - voli tvoj osmijeh
07:07 - želi ti nešto reći, a ne može
08:08 - zaljubljen je
09:09 - želi biti s tobom
10:10 - voli tvoju kosu
11:11 - danas ti je sretan dan
12:12 - vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13 - pati zbog tebe
14:14 - čeka te sreća
15:15 - ljubomoran je
16:16 - nisi ga dostojna
17:17 - patit ćeš
18:18 - voli tvoje oči
19:19 - nešto krije
20:20 - uvijek te spominje
21:21 - opasnost
22:22 - sutra ćeš biti sretna
23:23 - hoće te samo iskoristiti



Brojevi na registraciji:
000 - spoj
111 - voli te
222 - vidjet ćete se
333 - srest ćeš ga
444 - vara te
555 - ostavit će te
666 - vraća ti se
777 - poruka
888 - duga ljubav
999 – iznenađenje


Znam da sam pogriješila i kajat ću se.......
Jer ti si bio i ostao moja najveća sramota.......
Ali svaki tvoj udarac ja podnijet ću sa smiješkom.....
Jer doći će dan kada ću i ja tebe nazvati GREŠKOM.....
Zvat češ ti mene opet,zvat....ja to znam...zvat češ me ti opet kad ostaneš sam i kad češ trebat nekog da te utješi!

Iz prijateljstva se uvijek može roditi ljubav,ali iz ljubavi nikad prijateljstvo!!!!!!!! (dokazano)

Još me boli ista rana svake noći, svakog dana kad te neko spomene.... Još me boli neće stati kad bi moglo da se vrati....Ono naše vrijeme

Znam da sam pogriješila i kajat ću se.......
Jer ti si bio i ostao moja najveća sramota.......
Ali svaki tvoj udarac ja podnijet ću sa smiješkom.....
Jer doći će dan kada ću i ja tebe nazvati GREŠKOM.....

Volim jednog veeelikog debila i upravo zbog toga i patim jer je DEBIL!!

Ah život je prekompliciran....a pogotovo ak se radi o ljubavi!!

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

Stavljat ću spotove i sl. Želim vam dobru zabavu na mom blogu!
molim vas da m ne ostavljate lance jer ja to ne proslijeđujem dalje!

post pišem nakon najmanje 50 komova

O MENI

IME:Andrea
NADIMAK: Dea, stiroporka( ne pitajte zašt)RAZRED:7.a
ŠKOLA:1. OŠ Bjelovar
VOLIM: glazbu, zabavu...
šlušam sve....NAJ PJEVAČICE: Rihanna, Avril,Leona Lewis itd.....
Naj pjevač:Toše, TimblandNAJ GRUPA: PCD, Sugababes, Erreway, E.T.
NAJ PJESME: Best damn thing, What you don't know, Prazan stan, Bleeding love, Little too late, Denial, Give it to me, Better in time, My happy ending, S.O.S. i još puno,puno njih

NAJ PIĆE: cedevita, Coca-Colaparty
NAJ HRANA: pizza, roštilj...NAJ FILM: Bring it on(na hr. Ajmo cure), Honey, Peh do daske, Opasne djevojke, Najslađe stvorenje, Glitter, Sve što djevojka može poželjeti....
naj serije: Tree hill, Zabranjena ljubav

Moj msn: deilly_13_bj@hotmail.com

DDignified
EExciting
IInspirational
LLazy
LLucky
YYum

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

SLIKE



Bigoo

Bigoo



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts






Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket



nedjelja, 18.05.2008.

aloha ljudi!!!

isse kak mi je ovaj naslov smiješan…nut.stavila sam ga sam zato što sam jedan dan vidjela na tv to pa mi je bilo smiješno….
nije me dosta dugo bilo….zubooko mj dana…. u tih mj dana se dosta toga događalo….
prvo sam išla na vjenčanje i bilo mi je predobro…..naplesala se i svašt….
onda poslije tog išla u opatiju (spojeni vikend)….i tam mi je bilo predobro…vidjela tolju (isse kak je presladak)…i kad sam se vraćala doma navečer bila neka nesreća na autoputu tak da mi se put jako produžio….došla doma oko 3, a sutra trebala imat inf. do 4 i još poslije tog učit biologiju jer smo pisali test u utorak….al sve sam to uspjela preživjet i iz biologije dobit 4….wweeeeee…..partyfino
pa je nas, monu, solićku i mene, uhvatilo rolanje…idemo valjd svaki dan…lud.
zadnjih tjedan dana skoro sam cijeli dan na informatici jer moramo radit inventure udžbenika i popis novih….dead
e da, sad ovaj zadnji petak je bio dan škole…cure su igrale odbojku a i b protiv c i d i naravno pobijedile naravno mi (a i b)yesbelj, a dečki su igrali nogomet… trebali igrat c i b protiv a i d, al cekavci nisu htjeli igrat….pa su igrali a i d protiv b….pobijedili bekavci na penalimabanglud…isse….poslije tog išli na predstavu seks za početnike….predstava je bila smiješna….popodne u 6 bila priredba….niš posebno, sam moram reć da je tena plesala i da je bilo predobro….yesthumbupne mogu vjerovat da u ovom postu toliko koristim riječ predobro….rolleyes
znam da sam još nešt htjela reć, al nikak se sjetit….no
potrošila sam svu inspiraciju….tak da….idem….aje pozz i pusa….kisswave



| Klikni budalo (66) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.