siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...Welcome!...

...To my world!...

...About...



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
      

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Ime:Imam..
Prezime:Imam..
Zovite me...:Little_Devil
Datum Rođenja:11.08.1***(pojedinci znaju)
Hobby:Ples,sport,skupljanje raznoraznih gluposti,pisanje pjesama i vlastitih knjiga,net..
Volim:um..Tebe..svoje društvo,obitelj,kompjuter,svoje ljubimce,i da ne duljim...zabavu!
Ne Volim:Kao svaki normalni čovjek školu i sve u vezi s njom,dvolične i umišljene ljude..škrtost..itd.

MOJA EKIPA

image hosting for myspace


Dora(Dorči,Dodo)thumbup
Upoznale smo se na netu,stalno se čujemo,kao best frendice smo..
Možeš joj sve povjeriti..Dodo ti si legenda!(i ona ima blog,pronađite u linkichima)
Bigoo


Branka(Bujo,Buky)thumbup
Sa njom sjedim u klupi,naj naj naj frendica mi je,stvarno je super,iskrena,simpatična,draga..Ma sve!
image hosting file


Antea(Ana,Tea)thumbup
Antea je jednostavno super!
Slatka,smiješna,simpa,malo čudno priča i baš zbog toga je volimo!
image hosting file


Mirta(Mita)thumbup
1 god.mlađa od mene,isto je super,sportski tip,povučena,simpa,draga,slatka..
moj banner:
Image Hosted by ImageShack.us



Kiss!!!!kiss

**FuN**

(brojač je tu od 09.12.2007)
free web counter









**Links And Other Stuff**

**LinkS**
Blog.hr
Google.com
MOJ TEST-provjerite koliko me poznajete!
Be my vampire
Moj blog sa bannerima i avatarima(znam animirane)
Dora-moja najbolja i najdraža...legenda!
zajednički blog mene i Dore
Gloria-moja najj rodica
Tina-super super cura
David-metalac iz gaja
Broken angel-odlična cura
Lea-supeeer cura
moja Mare(nova adresa)
Lulu-ok cura
Lara-super super

Ako sam nekog zaboravila,oprostite,nije namjerno...=)

utorak, 09.01.2007.

Dear diary...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Ovo je moj tko zna koji blog po redu...Na ovom sam zaželjela održati barem malo anonimnosti radi privatnih problema.Nadam se da vam to ne smeta...Evo ovako...Želim nastojati ovaj blog jako dugo pisati i imati mnogo komentara,a u jednoj od mojih želja možete mi pomoći Vi.Ne želim biti pohlepna niti dosadna,ali željela bih barem jedanput vidjeti onu stotku pokraj komentarasmijeh..!
Ajoj,opet ja skrenula na drugu temu nego na onu o kojoj sam htijela pisati...Oh,zaboravih temu!Ma nema veze,pisat ću što mi pada na pamet...hm...
Danas mi je baš neki glup dan.Ništa mi se ne da.Probudim se u deset i sjedim u pidžami do 12 sati.
Cijeli dan samo zijevam i buljim u kompjuterski ekran.Uzimam stanku samo kad se zaželim staviti nešto u usta.Pokušavam napraviti crack 2,al mi ne uspijeva,pa se sjetim interneta i tako stalno nešto...
Neznam što da radim sa sobom...

Danas sam luda,
neznam što hoću,
danas sam luda,
želim samoću...

Znam,znam da je ovo jedan od najkraćih,najgorih i najdosadnijih postova na svim blogovima...
Ali kad bi bilo malo više komentara,bio bi bolji,hehe!!!
Potrudite se...
Puno vas voli vaša

Litlle_devil



| komentari (32) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.