xrIjEčI pJeSaMax



BULLET FOR MY VALENTINE
Hearts burst into fire

I’m coming home,
I’ve been gone for far too long.
Do you remember me at all?
I’m leaving,
Have I f***ed things up again?
I’m dreaming,
Too much time without you spent.

It hurts,
Wounds so sore.
Now I’m torn,
Now I’m torn.

I’ve been far away,
When I see your face,
My heart bursts into fire.
Hearts burst into fire.

You’re not alone,
I know I’m far for home.
Do you remember me at all?
I’m leaving,
Do you wait for me again?
I’m screaming,
No more days without you spent.

It hurts,
Wounds so sore.
Now I’m torn,
Now I’m torn.

I’ve been far away,
When I see your face
My heart bursts into fire.
Hearts burst into fire.

My bed, so cold, so lonely.
No arms, just sheets to hold me.
Has this world stopped turning?
Are we forever to be apart?
Forever to be apart.

It hurts,
Wounds so sore.
Now I’m torn,
Now I’m torn.

I’ve been far away,
When I see your face
My heart bursts into fire
Hearts burst into fire

I’m coming home,
I’ve been gone for far too long.
I’m coming home,
Do you remember me at all?
Do you remember me at all?

I’m leaving,
I’m screaming,
I’m dreaming.

When hearts burst into fire!


Nirvana Lyrics
Smells Like Teen Spirit Lyrics


Guns 'N Roses Lyrics
Sweet Child O' Mine Lyrics


Marilyn Manson Lyrics
Sweet Dreams Lyrics

i takk...malo o meni......
cerekljubaw
-sjebana....mislim solo sam..osobe koje bang
se meni swidaju ja se njima ne swidam..

žiwot-ide polako..nema niceg novog..
dosada..izlasci..frendowi..i tak to..thumbup

frendice-gaga-super cura..u nju iam najviše povjerenja..
jelkica-zakoon frendicaa..vovim juuu
štefy-cool cura..ali nekad fakat ko da nema mozga
(nemojte to krivo shvatiti..šala..)
dorraa-uuu..obožavam juuuu!!
nikolina-predobra mi je..samo nekad i zaboravi da sam tu..cry
maX-precool cura..moja ljubaw...wowim ju

frendowi-uuu..ma njih preobožavam!!oni su uvijek tu
(pa3k,grbec,duns,mrga,kost,žika,mile,edi i puunnoo njih još ima!!)
sretanwavecerekhrvatskazujo

Sad kad su bili došli neki dečki u bašku su se pola cura zacopale u njih
mislim ddddddddd

×slike×

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kommi =) / =(

by ***punk-rock*** girl

Opis bloga



- Bullet For My Valentine Lyrics

- Slipknot Lyrics


Bullet For My Valentine Lyrics
Waking The Demon Lyrics
Image and video hosting by TinyPic

heLLou.
Ovo je moj blog....
Nadam se da će vam se svidjetiiii!!!!!

ae ostavite puno kommovaaaa!!!!

pa etooo...
pišem o svemu šta mi sođeee...

ae poZzicH!!!

Linkovi

http://www.myflashfetish.com/playlist/7
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 28.07.2008.

*___ewo opet mene___*

heLLou.
ewo mene...kak ste??Ja nisam baš dobro....
Ma nea veze...Jučer vani je bilo preglupo i predosadno...
Više mi se neda ići ni van zbog dosadeee...
stalno idemo u neku zabit .... a tamo mi se
više neda hodati....mislim ddd.....ugl. dosadno je postalo i
tako too...Više nitko nezna šta da radimo i di da idemo....
No dobroo....
Još malo pa fešte.,....
Još malo pa ribarski dani u Baški....
No ja na toj fešti neću bit(šmrccccccccccccccccccc)
I još malo pa je rokova,,,no na njoj ću biti
(hehe) ......
.....

I tak....
Kad bude naslov posta poseban post molim vas da ga pročitate
i da kommate!!!
i na ovom postu oću bar ...hmmm.....
20 komma??
može i više...al ono .....
I tak....
Kad se vratim s mora (a i sad sam na moru)
vam napravim slide .....
sad mi se nedaaaaaaaaaaaaaaa....

Pa eto...
VIše ni sama neznam šta da vam pišem....(???)
Sad sam počela slušat neke nove grupe i tako....
Ae da više ne pišem neke gluposti idem...
da ne dosadujem...ae

pozzich

byby



| kommaj (18) | XoXo | =) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.