HLADNA DEHI

ponedjeljak, 04.08.2008.

Lažljivica

Danas sam išla stavljat umjetne nokte jer ja moje jako grizem i mama mi je dala 150 kuna a ja sam joj rekla da to neče bit dosta. I ja vam tamo dođem neka tamo mi stavi nokte ali kad sam osjetila tu bol htijela sam išamarat tu curu. I nakraju naravno moja mama koja mi je dala 150 kuna je bila u krivu sve je to koštalo 300 kuna. Eee bilo me je sram tako da sam ubila mamu u mislima. Zovem vam ja mamu da mi donese još para a ona cura me gleda kao da sam siromah a ona kako izgleda. Ima kratku crnu kosu sa ljubičastim pramenovima,uglavnom grozno. I na kraju vam ja napokon dođem doma a mama se počne derat na mene jer si je umislila da sam joj ja rekla da će mi 150 kuna biti dosta i da smo se sad osramotilirolleyes.laze.

04.08.2008. u 21:32 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Kolovoz 2008 (7)

  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve ali baš sve je tako obojeno

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O MENI

IME: Andrea

OBITELJ:Mama,tata,brat i naravno ja.

TRENIRAM:Rukomet

VOLIM:Rihannu,Shakiru,Severinu,narodnjake,seksi dečke,lude tulume i naravno sve moje prijateljice.


* Najvise od svega volim svoje roditelje i svog brata.

* Ja sam ozbiljna, sutljiva, sramzeljiva i osjecajna, ali opet i impulzivna, djetinjasta i pricljiva osoba.

* Ja se prilicno tesko naljutim. A kad se naljutim, onda je bolje ne biti u mojoj blizini. Ali se brzo opet smirim...

* Najradje bih jela svaki dan cevape u lepinji sa puno luka! Kako to nije moguce, tjesim se sa cokoladnim proizvodima. Nije ni to lose!njami


* Uzasno se bojim svoje buducnosti, nezaposlenosti, (prirodne) katastrofe, bolest i smrt voljene osobe.

* Zaljubljena sam u crni VW Golf 5!!! Ljubav na prvi pogled! No, volim ja i svoju crnu trojku!

* Volim se kretati, zato jako uzivam u duuuugim setnjama kao i u sportu, pa nekad cak i u ciscenju.

* Ne volim strah, samohvaljenje, dvolicnost, laz i prazna obecanja. I da, telefoniranje mi nije jaca strana.
wave

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha
Ha ha ha
Ha ha
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha