deep freeze

19.04.2007., četvrtak

SVAČEG POMALO

...Kako dan počne tako i završi...dogodilo se fakat puno stvari...gro na pretek...rješeno je sa curom...ima strašno glup razlog a za razrješenje tog razloga ona ništa ne priča (priča,al to su lovačke priče), kaže da ju ništa ne pitam da mi neče reć...a nema veze...cura ima 19 godina,došo neki frajer...nisam ja glup...(možeš ga ostavit al ga nemoj povrijedit),fakat je mlada da razmišlja kao ja,ne shvača neka stvari ozbiljno,ne vjeruje mi...bio sam i ja takav kad sam bil tih godina...prestrašila se nekih mojih planova koje imam...možda sam ja ubrzal neke stvari...al kaj se tiče toga ne još,al uskoro...haha...a našli smo se u krivo vrijeme na krivom mjestu...činilo se da nije,al ipak je!da se bangbang
Mlađa sekica je išla na hitnu i jadna ostala u bolnici...jadna mala,baš mi ju je žao...treba sutra stariji brat otić u posjetu i odnjeti joj nešte slatko za pojest da joj bude slađe...
Popodne skuterao s frendom...skinuo frajer sve tri blokade...ja ih još uvjek imam...malo zamjenili skutere....strašno kako to ide,trebam ja brzo to maknut s mašine...al nakon 1000 km....neka barem dođe do prvog servisa kako spada.
popodne došel doma...zove ova cura iz koprive da dođem u grad-čeka me...skroz sam zaboravil za taj dogovor,al eto mene tam,dogovor je dogovor...sjedimo na terasi kafića i stol pored nas neki par razgovara i skužim ja da ova cura koja je bila tamo čitavo vrijeme bulji u mene a ne u svog tipa,hahahanjami
Otišli do frenda (jadna se smrzla na motoru) ali pošto su oni bili totalno dosadni...otišli do mene malo pospikat prije nego ona ode doma,ostavio je i malo vozao po gradu izigravajuči laudu kad naiđe žrtva,i bilo mi je baš jebeno,ako nema ničeg zanimljivog,adrenalina nikad dosta...jooooooj meni,nešto mi fali,nešto bi...a jebeno neznam kaj...možda mi fale vitaminiparty...
Fakat me ovaj dan full izmoril...al sad idem u kadu...napunit si vodu do vrha sa kupkom i ležat dok se sav ne izmežuram...pa ču onda uzet hak mesere i složitnjami
ma,neda mi se više pisat...umor mi uzima inspiraciju...
HVALA VAM NA TOLIKO VELIKOM BROJU ČITAČA,HAHAHA.
ajde laku noćmahmouthwashsmijehzijevzijevzijev

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.