deep freeze

19.04.2007., četvrtak

MALO-POMALO

vrijeme prolazi...a evo mene opet tu...neznam koji mi je k....,valjda sam se navuko na blog...al neču ignorirat svoje najmilije radi njega...
išel sam pogledat kaj se to dogodilo kad hitna,policija i helikopteri jure sto na sat pored mene...nisam ništa vidio...vjerojatno je to bilo dalje nego kaj moje vidno polje može uhvatit...a neda mi se sad vozit neznam kud a neznam dal ču išta vidit...ma zaboli me ona stvar, meni je dan dobro počeo a bogami če i dobro završit.
danas i sutra sam doma a preko vikenda radim (svaki moj vikend je radni),znate kako se kaže,vikendom rade:policija,hitna,vatrogasci,kurve i ja (al neznam pod koju bi se kategoriju svrstal),vikend-šljakerčina,al nema veze,moj prolivenh znoju i krv če se uskoro isplatit dokle ne dobijem ono kaj čekam...a onda sam na konju,i to ne bilo kakvom...LIPICANERU!!wink
NETKO MI KUCA NA RAJSKA VRATA,AL IH NE OTVARAAAAMMMMMM!!!!Neka zove,današnja tehnologija je prestrašna,pa i vidite sami...pišem,a sve če to MATRIX proširit svjetom...da puknešpuknucu
Mislim da me netko slika...a ne,to je samo efekt na stvari rajskih vrata....aaaaaaaaaaaaaaaaaa,kako ga serem.
Vozim se kroz grad na skuteru,prođem pokraj jednog birca Mea Culpa,bivši Carpe Diem, i vidim isparkanu pilu od frenda...opa neko radi...uđem,ovaj sav veseli kaj me vidi...počastio kavom...mogu vam reć da je bilo zimštuk unutra malo...a i vidlo se to preko majice jedne curenut...pa sam joj reko:jelda,i meni je malo zima...SAMO SE NASMIJEŠILAroflrofl
Došel doma tu srat na blogu i opet mi je zima,mislim da ču ić malo podgrijat radijatore...al ne griju dobro,napola je donji dio hladan...moja bivša mi je išla ispuštat zrak van...pametna...malo je pomoglo...al i dalje nije kak treba bit...
Sekica mlađa mi je bolesna,bila je jučer u deset sati navečer na hitnoj jer je kurila 40...zamolila brata da joj ode po cedevitu u dučan...ma kak nebi išel...vitamini dobro dođu u takvim slučajevima...
Nisam ništanjami,i fakat sam gladan da mi se žuludac blablablablablablablabla,al dobit če,ako ne radi njega onda radi mene...jer ako neču jest,neču bitsmijeh i cool
Neznam kak da uredim blog po svome...al ču saznat pa ču ga sredit da boli glava...
Ajde...mislim da je dosta zasad...moram malozalivenzaliven
E da,jesam reko da sam našel karticu od banke,bila je u banci!!!!greedygreedygreedygreedy...
BOOOOOKKKKKK!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.