ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Ovdje ću pisati o svojim razmišljanjima,osjećajima,i svemu ostalom....

Kolko vas je bilo:
Free Hit Counters
Free Hit Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Bigoo.ws

image hosting for myspace

image hosting for myspace



Blogovi koje čitam:

blue girl10
anchy222
regrutska229
It´s my life not yours
marija
u TRENUTKU uspjeha NE zaboravi svoj NEUSPJEH
Bolac
|anchy|
...i never used to cry...
ema16vg
kadusa
život
ružica
star shine
mayyyyya******
x*mAjIcA*x
*...helly...*
...BUDI UVIJEK COOL...

O MENI:

Zovem se: Ema
Živim u: Karlovcu
Datum rođenja: 31.05.1989.
Godina: 17
Idem: u 3.raz. ekonomske
Volim: zabavu,iskrenost,optimistične ljude,svoje prijatelje,izlaziti,svoju sobu,kompjuter,nogomet,DINAMO...
Ne volim: laži,dosadne ljude,tugu,depresiju,školu,učenje,metal
Slušam: pop,r&b,house,dance,hip-hop i nešto domaćeg
Najdraži pjevači: Justin Timberlake,Akon,Eminem...
Najdraže pjevačice: J.Lo,Shakira,Beyonce...
Najdraže grupe: Rhcp,Lexington bridge,Pcd
Najdraži glumac: Chad Michael Murray,Tom Cruise,Paul Walker
Najdraža glumica: Penelope Cruz,Naomi Wats
Naj serija: One Tree Hill,O.C.,Gilmore girls
Naj film: XMEN(svi),Ring



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws




Image hosting

Image hosting



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Music:

















Myspace layouts

Myspace layouts



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



image hosting file

image hosting file



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com


Cursors - Get this Cursor


MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



myspace layout

myspace layout



MySpace images

MySpace images



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Blog images

Blog images



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



layout for myspace

layout for myspace



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



image hosting file

image hosting file



MySpace

S. Valentine images



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Images for your blog

Images for your blog



free image hosting

free image hosting



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



image hosting file

image hosting file



Bigoo

Bigoo



blog layouts

blog layouts



Friendster images

Friendster images



myspace layout

myspace layout



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster




Get free graphics at BlingyBlob.com!

petak, 30.03.2007.

Yes,the weekend is here....finally!!!

Evo mene!!!Joj kak sam happysmijeh...napokon je došao vikend,danas smo pisali jedan pa sad ne baš tako težak test....još samo jedan...napokon malo odmora,sutra k meni dolazi frendica i onda će bit zabave.....navečer nas dvije idemo van u diskać da se malo opustimo,i izdivljamopartybit će ludo ko i svake subotethumbup...jedva čekam...danas sam malo bila u shoppingu...i tako....sve u svemu ok!!!stavit ću vam spot jedne pjesme koja mi je super....ali ne bi se htjela nać u situaciji da se zaljubim u dečka svoje najbolje frendice...Jesse pjeva baš o toj situaciji...on je zaljubljen u frendovu curu...jadničak...zasad vas pozdravljam.....čitajte me...i znate dalje postupak...idem sad spavati,baš sam umornazijev....pozzz..kissach!!!

On mi je baš cutecerek



| CoMmEnTaRiChI (16) | PrInTaNjE | # |

četvrtak, 29.03.2007.

Just a little more...

Ola people!Kak ste mi...ja sam odličnothumbup,još malo pa praznici....joj jedva čekam....još moram rješit dva testa i onda lijepo na zasluženi odmor...hehehe...ludilo koje je danas vladalo u školi ludlud...nadmašilo je sve....pa ovako reći ću vam samo da je par cura došlo u školu u pijanom stanjupartypartyparty,e da tako da su se cijelo vrijeme svačemu smijaleroflrofl...a drugo je to da smo dobili novu severinu (video uradak)..samo što se ova cura razlikuje od severine po tome kaj njezin još nije na internetu...i tako je završio još jedan interesting dan...moram ić sad,čitajte me...i znate ostavljajte komentare....bye...šaljem vam kisskiss



| CoMmEnTaRiChI (20) | PrInTaNjE | # |

utorak, 27.03.2007.

Everything is ok...maybe...

Hej danas me drži nekakvo happy raspoloženje...smijehsjećate se da sam vam jučer rekla da sam pisala ispravak iz računovodstva...e da uglavnom profesorica je ispravila testove i dobila sam 5...čak 100%...nisam mogla vjerovat...a sad već moram učit za druge testove,već mi glava pucaheadbang...grozno!!sada moram ići na spavanje...jer moram počet učiti od ranog jutra.Laku noć svima...pozzzwave...ostavljajte mi komentarchiche.kissachkiss



| CoMmEnTaRiChI (23) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 26.03.2007.

Još jednom...ponedjeljak

E da još je jedan ponedjeljak...grozni ponedjeljak iza nas....Hvala Bogu....Inače ja vam mrzim ponedjeljkemad....to mi je tako grozan i ludi dan lud,da vam to ne mogu opisat...uvijek sve počne tada,a kada dođe to znači da je počeo novi tjedan...danas je u školi bilo opće ludilo nut...pisali smo test iz hrvatskog,i naravno kako da na to zaboravim ispravak testa iz računovodstva....ma katastrofa...nadam se da ću ispravit!Sada idem na spavanje..da se barem malo odmorim.....za sada vas pozdravljamwavewave,laku noć svima!!!!!kissachkiss
P.S.ostavljajte mi svoje komentarchiche!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (21) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 25.03.2007.

Malo spotova

Justin Timberlake-My Love



ovaj mi je spot odličan.....inače obožavam Justina Timberlakea....


Jennifer Lopez - Love Don´t Cost a Thing



ova pjesma mi je super.....



| CoMmEnTaRiChI (17) | PrInTaNjE | # |

Here I am.....

Hej ljudi....vani je vrijeme grozno,ne volim kišuno,nadam se da će brzo prestati padat...e da jeste jučer gledali utakmicu Hrvatska -Makedonija,naši su u prvom poluvremenu igrali kako bi rekao Slaven Bilić nestihijski,ali popravili su se u drugom poluvremenu ulaskom fantastičnog Darija Srne,koji je iz slobodnog udarca zabio fantastičan gol,a poslije toga je asistirao Eduardu u 87.min za pobjedu thumbup...naši su najbolji.....
PROUD TO BE A CROAThrvatska!!!!Pozzz ljudi.....ostavljajte komentare.....



| CoMmEnTaRiChI (1) | PrInTaNjE | # |

subota, 24.03.2007.

Šmrkavica...

Hej ljudi...evo da vam napišem jedan postich...Chitam ja sad malo blogove i ostavljam komentare,kad ono iznad mene se pojavi moja dosadna sestra....i ja prihvatim činjenicu da je ona tu i da neće otići,i nastavim tako dalje švrljat po blogovima.Kad najednom ona počne šmrkat točno meni iznad uha,ali to sam da mene naživcira....i tako digne ona meni tlak na 220madburninmad...i normalno kad me je naživcirala ode si obrisati nos u maramicu,i sad njoj nije dosta to kaj je meni tlak već na 220....nego hoće još i počne tu šmrkavu maramicu bacati po meni....fuuuujjjjjjjjj...e da ljudi nadam se da nemate takvu sestru ko i ja!!!!!pozdravljam vaswave.....ostavite mi puno komentara.....i nemojte me zaboravit posjećivati.....kissachkiss



| CoMmEnTaRiChI (23) | PrInTaNjE | # |

PRVI POST

Hello!!!
Evo i mene....vidim da svi imaju svoje blogove pa onda i ja napravila svoj,ovdje ću pisat o svemu i svačemu.....nadam se da će vam se svidjet!!!za sada vas pozdravljam wave...ostavljajte mi punoooo komentara...smijeh



| CoMmEnTaRiChI (6) | PrInTaNjE | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.