< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

pisat chu svoja razmishljanja...kako god umijem...

četvrtak, 01.02.2007.

..ma shta ja znam...

...al ne razumijem ja ove blogove...za shta to služi uopche...ma shalim se,naravno...nisam valjda tolko glup...mislim,to josh neznam,al valjda che mi nadoch jednog dana to o tome kolko sam ja sam po sebi glup,iliti kakav sam idiot da mi je trebalo onda toliko vremena da skužim da sam glup...ma onda che da nastane cijela zbrka s tim...ja to nechu nisht razumijet...vjerujem da chu se pitati,zashto je ta glupavocha nastupila upravo u tom fakin trenutku...zashto nije doshla ranije ili prije pa da ju ja mogu nekako unishtit,ili ju urazumit da jednostavno sama od sebe nestane...jednostavno neznam...chudna je ta glupost..ta sama stvar glupost...pa to ljudi jednostavno ne razumiju...ne,nije da ne razumiju,vech neche da razumiju...a pitate se zashto..pa možda zato shto su glupi...ali oni to ne shvachaju (da su glupi) i onda to ne mogu razumjeti...al brijem da ih mi u potpunosti razumijemo...jer se mi nalazimo makar neshto iznad njih (neku ono kao,recimo stopu) i onda mi shvachamo u kakvom su oni stanju...e sad,pa zash im ne pomognemo...možda jer ne želimo...ili jer ne možemo...možda je to neizljechivo...i shta da mi onda radimo s tim...pa najjednostavnije da mi te ljude pustimo na miru i nek oni uživaju u svom predivnom svijetu mashte i zabave...al brijem da se oni vishe zabavljaju od onih ozbiljnijih ljudi koji samo briju po uredima i tak nechem...možda...neznam...možda naletim na taku neku osobu,ne ozbiljnu,pa ju priupitam kako joj je...kako se ona zabavlja...kako joj je živjeti u svom svijetu...jel ima cheg zanimljivog i tako svega po malo...ma uglavnom,kažem ja,ma neka....:)

- 20:50 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>