Nisi izgubio dok ne prestaneš pokušavati

07.08.2007., utorak

Nakon godinu dana..novi blog...

Hm,pitam se zašto sam opet odlučila pisati neki blog...prije godinu dana sam zatvorila blog koji sam bila pisala nekih 9 mjeseci...bio mi je to drag blog ali sam ga izbrisala kad sam shvatila da sam ga otvorila samo da bih prišla jednoj osobi koja mi je tad puno značila, a evo i nakon 2 godine osjećam isto u vezi te osobe..heh...tada sam ga teška srca zatvorila jer sam shvatila da nikada neće ništa biti između mene i ...hm,te osobe...eto,sada osjećam neku promjenu u sebi i osjećam da mi se malo i piše,da se malo izjadam i da to bar netko pročita i razumije..hehhe....smijeh
Neznam o čem će ovaj blog biti,,,o svemu pomalo...vidjet ćemo...
;)rofl
- 16:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

I hate how I think abouth you all the FUCKING time!!!

Zovem se L I J A(kao lisica),al to je nadimak,
živim u Vinkovcima i pisat ću o jednoj
čudnoj ljubavi....o ljubavi bez dodira, bez
razgovora, bez poznanstva između nas dvoje..
Čudna ljubav, ali traje u meni već 2 i pol godine...

Neću previše govoriti o sebi..al ipak...
U horoskopu sam bik, jako volim čitati,sve vezano
uz književnost i jezik...volim odbojku i tenis..
Ne volim licemjerne,neiskrene i nepoštene ljude...
Mrzim kad mi netko,kako bih ja to rekla:
"SKAČE PO ŽIVCIMA"..onda popizdim....thumbup

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr