Design by:*Maria*
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ŠtO LJuBaV rAdI***

Toga dana
U svom stanu je bila sama..
Oko nje su ostale samo sjene
Uzela je žilet i prerezala vene
Na zidu je krvlju napisala njegovo ime
I pored toga˝Nezaboravi me˝
A na papiru je opisala trenutke koje je provela s njime
Kada je on ušao u njenu sobu
Ugledao je nju kako beživotna leži na podu
Pored krvavog žileta stajalo je pismo
U kojem pisalo:˝Oprosti mi..znam da zajedno više nismo..
Ali nisam više mogla za tobom patiti
Možda ćeš sad shvatiti
Koliko me duša boljela
Samo zato što sam te voljela
I nisam te preboljela...˝
Tada mu niz lice padnu suze
Zaplakao je jer si ona život uze..
Ona nije znala koliko ju je on volio
I otkad su prekinili on je nije prebolio
Te noći htio joj je sve reći
Nadao se da če ponovo bit zajedno
Nadao se sreći...
Tad mu padne crvena ruža iz ruke
Nije vjerovao da postoji takva bol i takve muke...
Tu ružu htio je njoj dati
Te noći htio je da se ona njemu vrati
Ali kad je vidio da je zakasnio
Tada se i on ubio...
Uzeo je žilet i prerezao vene
Rekao je:˝Ti si se ubila zbog mene
I sad ću ja zbog tebe...
Jer nikad neću moći izbaciti ovu krivnju iz sebe.˝
I on je napisao pismo i stavio ga pored njenog...
Na zid je napisao njeno ime
I pored toga:˝Nezaboravi me...˝

Linkovi

Blog.hr
Sasinut
Padam
Sufismijeh
Battyzujo
Gobcathumbup
jedan blogek
hladek
Dorotea
Super blog
Tea
Smjesko i Mala Mare
Ovo morate posjetiti,zakon je
Kabelka
Stellacool

srijeda, 13.02.2008.

...Uvijek češ ostat moja princeza...

Jel ste se ikad našli u situaciji da imate stvarno super dečka,ali ipak da imate neki osjećaj kao da to više nije to ?! Ne znam,možda se meni to tako čini jer u zadnje vrijeme jako puno razmišljam o tome pa sam počela i sama u to vjerovat ili je nešto drugo.Kad prekinemo sjetim se svega i jednostavno znam da neću moć dalje bez njega,želim ga... Onda opet razmišljam,ali baš mi i nejdeheadbang... Šta god da odlučila ne znam dali je više pametno dali je to stvarno tako... Želim nekoga tko će mi pomoći,a ne tko će samo na moje riječi odmahnut rukom,ok,možda i nisam tolko zanimljiva s jedim dečko s kojim sam već godinu i nešto kao one koje dečke mjenjaju kao čarape ali ja nisam takva,jednostavno kad naiđem na nekoga tko mi se stvarno sviđam ne odustajem tako lako od njega,trudim se.... Ne znam više šta da radim... Od tolko razmišljanja jednostavno ne znam šta bi trebala napravitheadbang... Znam da ako bude zauvijek gotovo da ću bit u totalnoj komi,a ako ostanemo zajedno opet neki drugi osjećaji,možda u samo trenutačni,možda nije uopće u tome problem možda je nešto drugo.... Bilo bi mi jako drago kad bi mi rekli svoje mišljenje o tome,mozda mi koje pomogne J

Tina Vukov-Tuga dolazi kasnije
Jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, nestane mrak
kad dodje neko

I rasplete sve sto veze me
sve niti ovog sna
mozda tad cu ti priznat'
koliko sam te voljela

Jednom kad mi sretnemo se
u vrevi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada

I ako se ti osmjehnes mi
kao nekada
mozda ti priznam
koliko sam te voljela

Ref.
Mozda cu tad reci ti sve ali danas jos ne
to ne rade velike djevojke ne, ne, ne
one tek nasmjese se i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije

Jednom kad ti pogledas
u oci moje
kad ponos vise ne bude
igra za dvoje

Tad cemo mi pricati
dugo ko' nekada
i mozda ti priznam
koliko sam te voljela

Ref.


- 18:54 - Komentari (34) - Print - -.-'


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.