Design by:*Maria*
< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ŠtO LJuBaV rAdI***

Toga dana
U svom stanu je bila sama..
Oko nje su ostale samo sjene
Uzela je žilet i prerezala vene
Na zidu je krvlju napisala njegovo ime
I pored toga˝Nezaboravi me˝
A na papiru je opisala trenutke koje je provela s njime
Kada je on ušao u njenu sobu
Ugledao je nju kako beživotna leži na podu
Pored krvavog žileta stajalo je pismo
U kojem pisalo:˝Oprosti mi..znam da zajedno više nismo..
Ali nisam više mogla za tobom patiti
Možda ćeš sad shvatiti
Koliko me duša boljela
Samo zato što sam te voljela
I nisam te preboljela...˝
Tada mu niz lice padnu suze
Zaplakao je jer si ona život uze..
Ona nije znala koliko ju je on volio
I otkad su prekinili on je nije prebolio
Te noći htio joj je sve reći
Nadao se da če ponovo bit zajedno
Nadao se sreći...
Tad mu padne crvena ruža iz ruke
Nije vjerovao da postoji takva bol i takve muke...
Tu ružu htio je njoj dati
Te noći htio je da se ona njemu vrati
Ali kad je vidio da je zakasnio
Tada se i on ubio...
Uzeo je žilet i prerezao vene
Rekao je:˝Ti si se ubila zbog mene
I sad ću ja zbog tebe...
Jer nikad neću moći izbaciti ovu krivnju iz sebe.˝
I on je napisao pismo i stavio ga pored njenog...
Na zid je napisao njeno ime
I pored toga:˝Nezaboravi me...˝

Linkovi

Blog.hr
Sasinut
Padam
Sufismijeh
Battyzujo
Gobcathumbup
jedan blogek
hladek
Dorotea
Super blog
Tea
Smjesko i Mala Mare
Ovo morate posjetiti,zakon je
Kabelka
Stellacool

srijeda, 21.11.2007.

...Nisu plavuše glupe...

I to je ISTINA,vjerovali ili ne...No da,da vam pojasnim o ćemu se radi...Ovako u utorak samo imali povijest i jedan je osoba(ima smeđu kosu) imala za taj sat napravit referat,no mislim to vam sad djelujem sasvim ok,i da je,ali sada slijedi najbolji dio.Kada je došao red da na karti pokaže gdje se šta nalazi,nije znala,ali da stvari bude još bolja ne znam ni strane svijet,a kao imala je 5 iz geografije u osnovno,pa mislim svaka čast nastavnici koja joj je dala 5 a ne znam ni osnovne stvari.No da ja se sad o tome raspisala,ali evo vam novi raspored strana svijeta(tako je rekla to osoba da to tak ide),ovako dragi moj;GORE je ZAPAD,DOLJE je ISTOK,LIJEVO je JUG,a DESNO je SJEVER!!!!! I onda neka netko kaže da su plavuše glupe!!!!! Ahhhh....Mislim samo da znate to vam je ista osoba koja je rekla da je AFRIKA DRZAVA,pa ja se više nikad nebi pojavila u školi da tak nešti glupo kažem... No ne mogu vam više pisat jer moram ić prepisat dopis...Eto mislim da ćete sad biti zadovoljni i da ćete se nasmijat kao i mi kad samo to čuli...Evo velika pusa svima...Pozzwave

- 20:34 - Komentari (40) - Print - -.-'


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.