The bigest band EVER

subota, 27.10.2007.

"Ništa Više"

...neki dan baš promatram ljude oko sebe..ljude u Zagrebu...grad nije prazan...dapače živi se 100 na sat...nemas vremena ni prdt.Oko mene sve izgleda tako patetično...grad kao da sam od sebe priziva nekakav jad...sve izgleda tako jednostavno, a zapravo nije...čak i nasuprot tome...ne moze biti komplicirano...svaki put se zamislim kad idem u skolu..i uvijek sve ispada jadno.Ljudi su tako predvidljivi svakako moze se naci i onih koji nisu,ljudi su bez stava...i svi su zatvoreni u neki svoj zamišljeni krug.
Idući četvrtak su Svi Sveti...nemam volje ni zašto.Mislim da na kraju necu ici u Tg zato sto fakat nemam zašto ići dole.
Ne sad da mi je zao nesto para...da pace.....svatko ko me zna,zna da kad ja imam i da imaju svi oko mene.
Cijelo vrijeme razmišljam i pokušavam naći dovoljno dobar razlog da idem dole...al jednostavno ga nema...mislim ono...svaki put kad sam isao...imao sam razlog..zasto ici...al sad...sad ga stvarno nema.

27.10.2007. u 15:26 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Običan blog...no less,no more...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr