The bigest band EVER

srijeda, 24.10.2007.

Koma....stanje je koma..ma je...dobro je...čim svira Whole Lotta Love. Ispred mene stoji kutija crvenog Marlbora i crna kava...nema boljeg osjecaja.Kod mene vam nema nista novo...cekam subotu,bratu sjeda plaća i idem na Zabranjeno pušenje.Rkao sam vam da ce biti neka pjesma...e pa nece...zato sto je ta pjesma u jednom studiju...pjesmu ce svirat jedan band samo ovak na gažama.
U sljedećoj pjesmi od Zabranjenog zamjenite ono:"Poso,kuća,birtija" sa "Škola,kuća,birtija"...to je sve sta imam za reć.Pozz i Rock On;)

Nikad nisam bio neki veliki vjernik
nisam cit'o stampu, nisam gled'o dnevnik
nisam znao gdje sam i koja je klima
ti si bila moje proljece i zima

Al' otkako je presusio okean
ja vise srece u ljubavi nemam
al' otkako se ugasio vulkan
ja po cijeli dan sam po sobi lutam


Otkako si s njim
otkako si otisla
zivot mi je siv
pos'o, kuca, birtija

Zavrsit cu sad ko svi stari cugeri
u ovome bircu gdje skupljaju se luzeri
i necu dat' nikom da ti spomene ime
i TV cu gledat' od himne do himne

24.10.2007. u 09:50 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Običan blog...no less,no more...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr