Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

nedjelja, 10.06.2007.

ohm

baš si razmišljam o čemu bih danas... pa pošto nemam nikakve prevelike ideje za pisakranje besmislenih postova koje ionako nitko ne čita... odlučih napisati post vulgaris kakvi se staaaaalno vide po blogovima i koji su barem meni jaaaaaako dosadni.. mislim, sve je to u redu s tom forom oko web dnevnika, ali mi ide na živce kada ostave komentar tipa "super blog, posjeti moj". khm, no i u temu s komentarima sam već jendom ispucala. mogla bhi napisati nešto srcedrapajuće o tome kako patim ovako ili onako, ali to baš nikoga ne zanima...mislim, oni koje zanima ionako sve znaju, pa nema smisla zamarati "javnost" (u moš mislit, pet ljudi koje mi se tjedno zalete na blog)....

dakle, pošto mi već fino počinje trnit lijevi dlan, mislim da bi bilo vrijeme završiti ovaj, dosad mislim može biti najduži post u povijesti mog bloganja.. ma moš mislit...
- 15:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 09.06.2007.

Brave New World

u državi našoj maloj ima oko 4,5 i nešto sitniš milijuna ljudi. od njih sve skupa, ima oko 3 milijuna radno sposobnih. od tih tri milijuna, sve skupa je 1,3 milijuna ljudi zaposleno... a kako država ne bi doslovce propala, trebalo bi najmanje 51% ljudi uhvatit posao za rukice... a koliko je 51% od 4,3 milijuna? pa sigurno nije 1,3!! ma kakve mi to divne stvari učimo iz sociologije... a što je najdivnije, večina koji nema posao su ispod 30, ženskog spola i imaju srednju stručnu spremu. još divnije! znači, sa recimo 26, ja kao žensko biće ispod 30 godina imam 0 bodova za zapošljavanje.... divna je ta budućnost.. a još divnije, što svaka zaposlena osoba mora raditi za sve skupa 4 osobe! za penziće, zabušante na faxu, političare i tko zna koga još ne... glavno da je svima divno.. svi su do grla u kreditima, a državu boli ono što najvjerojatnije ima! hebat ga.... sve mi se više čini da će nam budućnost biti predivna....
svi idu na more, živit ćemo od turizma, zimmer frei i te fore, novci se voze u zagreb, a koga briga za osijek, ionako smo provincija! idemo u eu, svijet niskih plaća i visokih cijena, još malo pa će mo i za zrak morat platit... ili nekakve dozvole za hodanje cestama republike rvatske! ma moš mislit...
a da zanemarimo sve te kretene u saboru i okolici, s ekološkog aspekta smo također određeni za propast... do 2060. se možemo oprostiti s pitkom vodom... ma lokat će mo ovu iz mora, ajde...
zrak će nam malo bit zagađen, ali ajd koga briga, imat će mo super aute.....

mislim koga briga uopće za budućnost?
ono što danas možeš uništiti, ne ostavljaj za sutra....

amerika proizvodi najviše smeća i zagađenja uopće, pa sad si je još GRMIĆ bitan što ima, pazi ovo, virozu ili koji k, pa jadan ne može stalno prisustvovati G zilijun sastancima! ma ajd, glavno da oni proizvode oružje, zaglupljuju narod i kolju iračane!

divan svijet, nema što..
- 21:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>