Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

ponedjeljak, 14.05.2007.

mažem te kao kajmak kašikom na hleeeeeeeeeb

u organizaciji škole smo otišli na četverodnevni izlet u mađarsku, točnije područje miskolca koje graniči sa slovakijom.. narode, ma to bi nešt nezaboravno :P
celu noć smo se vozil u busu, a zadnji deo busa je peval narodne pesme. ma za uživaaat. onda se bus drugi dan pokvaril, rikel je klima. i tako smo se kuval tri dana u busu dok su svi s velikim veseljem pevali narodne pesme. nikad ne mogu dovoljno zahvaliti ceci šta je skladal tako nezaboravljive pesme!
a onda su oni jadni metalci, molim lepo, hteli staviti nešta njiovo. pa mislim stvaaarno. ne mogu da verujem! kako mogu samo stalno biti u crnoj obleki i onda se kuvat, pa tražit da i šoferđija pusti nešta njiovo! a bogami šta su jadni. ma, e ne mogu da verujem!
ali šoferđija je baš cool tip, pa tim kretenima nije dal ni da poslušaju jedan album. tako i treba! narod more da sluđa narodno, sve ostalo je smeće! živila juga!
uglavnom, strpali su nas u neki hrišćanski učenički dom! isusa ti boga, pa ja tak šta još nisam viđel! moral smo se vratit u 22 sati, nismo smeli izlaziti van, a dečki nisu smeli kod nas. pa ni da pevamo ili kartamo.. ali, bili su uvek tamo, pod našom kožom i viđeli smo im u očima kada lažuuuuuu. ah šta volim narodno!

a onda su nas još vucaral po busu u neee znam koliko gradova, pa bil dosadno ko sam vrag. a mi bi sam teli pevat, da nam srce peva i da se vooooolimoooooo.

a barem smo pevali celo vreme u busu! a bilo je lepo. samo što su oni jadnici pokušavali imitarisati naše narodne! umesto plave ciganke, oni su pevali bela ciganka! pa kakva je to kultura? glupani.

Image Hosted by ImageShack.us

eh da... znači, bilo mi je baš divno :)
e da, i spremam se na evroviziju nagodinu, pevat ću narodne pesme kao ceca! i glavni hit će mi biti " mažeeeem te kao kajmak kašikom na hleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeb"
ma sam mi fale silikoni :P
- 14:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>