Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

petak, 14.07.2006.

Dogodilo se...sutra

u 18 sati sam još naveliko razmišljala o tome kak bi bilo lijepo usisavati i malo pospremit sobu, pošto mi dolaze blogovci i slične biljke... mirno sam čitala novi broj dylan doga, famoznog imena, "dogodilo se sutra"... čista idila, neka ženska je do prije malo masirala mog polugolog djeda u dnevnoj, a pošto se mušterije skupljaju, tako je došao i djedov brat.
u 18:15 sam več bila u dvorištu tj. trčala iz jedng kraja kuće u drugi... što je bilo? pet minuta prije se začuo ogroman prasak, mama i baka su potrčali u dvorište, kako bi najednom počeli vikati "gabi, gabi, gabi" (skraćenica od gabor, tako mi se zove stari), istovremeno vukući šlauh za vodu i donoseći kante.
ogroman dim, smrad je zahvatio cijelu kuću. a što je najjače, plamen je izbio u šupi, gdje inače držimo dvije ogromne plinske boce.
što je bilo? izgleda da je plin isticao, kratak spoj, i paff, sve u plamenu. ošao nam bojler, cijeli sustav za grijanje, zamrzivač, perilica.... onak, sve se blago otopilo!
i sad sjedim ovdje i pišem post...
kad samo pomislim na to, što bi bilo da se ta jebena boca samo malo više zagrijala... pa mislim da bi svi ladno otišli u zrak.

to vam je bila čista akcija, stari mi ima neke gadne opekotine na ruci, jer je pokušavao izvući tu vrelu bocu iz šupe.
baka je jučer kuhala marmeladu, pa da ne kažem da od tih dvadesetak staklenki faktički nije ostalo ništa jestivo...

a zašto sve to u biti? zbog jebenih instalacija i jebenog plina...

i onda, taman u tom broju dylan doga, glavna tema je slučajnost...slučajnost, sudbina...
u koma, mislim da bi to bilo to za danas....
imam čast prva oprati kosu u ledenoj vodi...brrrr
hm, mogu vas ponuditi prženim mahunama s kuhanim sladoledom........

vozdra i xoxoxo svima

- 20:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>