Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

četvrtak, 06.07.2006.

Alone I Break


Upload music at Bolt.

Now I see the times they change
Leaving us, it seems so strange
I am hoping I can find
Where to leave my hurt behind
All the shit I seem to take
All alone I seem to break
I have lived the best I can
Does this make me not a man?


ovaj post več jedno vrijeme imam u glavi, i samo je bilo pitanje elektronike kada ću ga napisati... mislim, nije ništa strašno, iako, zavisi iz određenog gledišta....
stvar je u tome što jedno vrijeme neću pisati postove...ne znam koliko dugo, ali eto... ne znam zašto, ne znam kako, jednostavno neki osjećaj, sada bi bilo dosta, na barem malo.... sve sam rekla, kao da je vrijeme stalo, više ne znam o čemu bih pisala...a to je velika riječ za nekoga koga ne možeš začepit....
ovim ne želim reći ništa posebno, treba mi samo malo odmora od svega toga pisanja, pustit mozak na pašu.... prestati treba kada je najbolje, zar ne? pa ja sam več pomalo krenula i nizbrdo, pa "štaš"...
nije da neće biti postova samo na ovom blogu, neće najvjerojatnije biti niti na jednom...jer, pa imam ih više :)
ne znam, nije da sad ne bih imala o čemu pisati, nego, kada nešto napišem, više mi se ne sviđa...izgubila sam nešto, a sad bih morala otkriti što

Am I going to leave this place?
What is it I'm running from?
Is there nothing more to come?
(Am I gonna leave this place?)
Is it always black in space?
Am I going take its place?
Am I going to leave this race?
(Am I going to leave this race?)
I guess God's up in this place?
What is it that I've become?
Is there something more to come?
(More to come)


imam neke stvari koje moram srediti sama sa sobom, tu mi ne može pomoći ni blog ni ništa, jednostavno, sad stalno razmišljam o takvim nekim svojim tripovima, a to ipak ne bih željela podijeliti onak sa pitaj boga koliko ljudi, jer jednostavno ne...to je moja stvar i ja ju moram sredit, i ako je samo u mojoj glavi, onda je najbolje da tamo i ostane...

I will make it go away
Can't be here no more
Seems this is the only way
I will soon be gone
These feelings will be gone
These feelings will be gone


mislim, ne znači sve ovo da neću čitati ostale blogove i tak to, ali sama , pa ne vjerujem da ći pisati bilo što, ne znam....tako....
ovaj blog mi je dosad pružio zaista mnogo, upoznala sam dosta ljudi, zbunjenu twiggy, uvijek veselu spavalicu, the facu incubusa, te tek nedavno HC-smile-irokeza-faca-i-ukrast-ću-ti-mp4 broken-a i sci-fi--dylan dog srodnu dušicu burn... a preko njih isto onak cijelo čudo zanimljivih ljudi, spavalicina frendica jelena, te društvo veselog bb(broken-burn) dvojca...sad me ubijte, ne znam točno imena, pa neću pričat gluposti :( ja i moje pamćenje no

u biti, pisat ću još, ne znam kada, zašto, kako, ali hoću, obećajem :) a obećanja se moraju održati, zar ne?

Image Hosted by ImageShack.us

i tako, svima vozdra i jako jako puno xoxoxoxoxoxoxooxxoxoxo
- 12:05 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>