Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

srijeda, 05.07.2006.

i am faca

mislim da u našem dragom "sistemu" ima zaista blesavih stvari.... recimo, kako bih napravila osobnu, ono nešto najosnovnije... ne mogu to sve mirno srediti u povećem gradu osijeku, koji mi je na 10 minuta busem, pa moram u neku 30 kilometara udaljeno poveću selendru koju se usuđuje nazivati GRADOM!
govorim i pripizdini koja se odaziva na ime Beli Manastir.. mislim, neki ljudi to selo hvale do neba, ja ga mrzim... mislim, kakvu god trebam ispravu, bio što, od vozačke do osobne ili čega god, za sve moram ići u beli! čak nam i hitna dolazi otamo... zbog toga je jedna cura umrla, hitna je kasnila pitaj boga koliko, jer ona iz osijeka jednostavno nije htjela doći! mi ne spadamo pod osijek, i to je to...a to što smo autom na pet minuta od grada, to ne znači ništa! a do belog se voziš duplo toliko....
no dobro, danas smo se braco, stara i ja pokupili do te famozne selendre kako bi sredili stvari poput putovnice, osobne i tak to....
ma to cijelo selo je totalna koma, ceste su u komi, i onak, sam čekaš kad će neka krava skočit na tebe.....onak, koma, sve trava, i onak seljačko...i onda je to grad.....
no, dobro, u biti, kad vas šalju s jednog kraja do drugog, onda vam ladno padne mrak na oči... sad odi u poštu, sad u matični ured, sad na policiju....
najjača fora mi je bila ta, da su matični ured i kino u istoj zgradi :) sick
no, u biti, čista komedija, taj policijski ured... onak, po principu ne volim takve uredi, i mjesta gdje se mora čekati godinama... onak, uvijek postoji neka dosadna baba koja nema pojma o pojmu pa joj se sve mora objašnjavati zilijun puta lud
i onda još baba zaboravi cvoke za čitanje....ili neki papir, ali zato ima zilijun drugih koje će pokazati nadležnoj osobi....
i onda, na policiji, onak, sve neki uski hodnici i slično, vrućina za ubit se....i onda se svi fino počnu "saftat", da tako formuliram..... rolleyes
i onda dođete na red, na zilijuntom šalteru, ispunili svaki shit na onom nekom obrascu (mislim, još da me pitaju kak mi se pas zove), i budete gotovi za 5 minuta lud
a čekali ste u redu cijelu vječnost.....
a onda usut imate i avanture, tipa: pa tu piše da vi stanujete na broju 9.... ne, ja sam na 9B! ovdje piše samo 9... i tako ja skoro završila u susjedstvu lud
taj cijeli sistem mi je totalno bolestan, nenormlano...samo jednom, onak jednom, bih poslala osobu odgovornu za to, da si onak izvadi, recimo putovnicu...pa mislim da bi taj lik crko!
i onda kad vam još zatvore ured pred facom, kao, pauza burninmad

ma prelijepo selo je taj beli...i onda, sav taj rpavni promet se usmjerava tamo, kao, da se i tamo nešt događa i da se rastereti grad, mislim, osijek
a dobro, sad je to vald sve sređeno, pa ne moram više tamo :)
mrzim to selo!! jer grad nije, to je onak, garant...grad je sam na papiru...
toliko danas od mene.....
vozdra i xoxo
- 14:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>