Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

nedjelja, 25.06.2006.

bare kod bare

jučer sam ponovno bila na koncertu :)
no, ovoga puta se nije išlo na ljeto mladih nego na motorijadu eek
očekivali samo puno puno pedofilskih starkelja na harley motorima, ali srećom, nije ih bilo toliko (na ovo ću se još vratiti kasnije)
u biti, dogovor je bio da društvo dođe iz karanca (ne pitajte di je to), skuterima... onda je to skoro palo u vodu, jer je tamo počela padati kiša lud
ok, ništa, idem ja onda s frendicom iz kopačeva, a ovi kad dođu dođu....
kao pravi pravcati alkosi, prva stvar nam je bila da odemo u trgovinu kako bi kupili vode yes jer, pa kontal smo da se na motorijadi baš i neće prodavati ništa doli piva i sličnih supstanci....
došli mi tamo, pljunuli 30 kuna za ulaz, dobili neku odvratnu narančastu papirantu narukvicu i skontali ono jesus krist, koliko ljudi!
i naravno, bilo je i pedofilskih starkelja u uskim kožnim hlačama, na bacanje!
a bilo je i motora na bacanje :) prvo smo ošli slinit za motorima, onda smo se nasadili na neku stepenicu kako bi slušali neki black metal bend - centrifuga
onda je došao i ostatak društva, tamo negdje oko 21:15, sretni ko nova godina što nisu morali platit ulaz....
no, nažalost, narod maloljetan, pa se mora nacrtat kući do 23 :(
ali, frendica i ja smo imali prijevoz u ponoć wink
pa smo se oprostili od društva, naravno, tek nakon što su se i oni nadivili motora ;)
usput je bila i podjela nekih tamo zahvalnica motorističkim klubovima...mislim da su najjači bili knight rider i rolling fish, fakat originalno,hehe
onda rekoše da su bili i neki gosti iz finske eek i ljudi dobili neko priznanje za največu kilometražu....ok..
i onda je došao i taj željno očekivan nastup: bare i plaćenici!
mislim, nisam baš tip osobe koji prati hrvatsku glazbu, pa nisam baš previše čula za njih dead
no, nema veze, veli narod da valja, pa ak valja, onda se ide na koncert wink
mislim, nije to moj stil, ali koncert je sve u svemu bio ok...iako je sam gospon bare bio pijan ko letva.....
no, za vrijeme koncerta smo imali određene avanture....
frendica s kojom sam išla, pa takoreći voli plesati.... no, to ne bi bio nikakav problem, da one starkelje ne bi bili tako napasni....
ja sam frajer stav + alkohol + kratak spoj u mozgu + godine na grbi + motor = kretenski pedofil
što želi reći da smo dosta vremena proveli doslovce bježeći... mislim ono, dođe frendici neki tamo lik i veli:
"daj nemoj tako plesati jer će doći xy pa te razderat".....ok
pa su ju pitali kak se zove, pa su žicali maramice od nas, pa su žicali sredstvo protiv komaraca, pa cigare, pa pitaj boga što!
onda opet pak dođe neki lik, inače brat moje ex profe iz latinskog, veli
"jel koja od vas pleše mađarske narodne plesove, treba mi narodna nošnja" lud
mislim stvarno....
ok, ja sam ipak bolje prošla od frendice, mene je još u bilju neko cigansko djete htjelo udati za svog devetnaestogodišnjeg brata lud, a na koncertu se neki lik čudom čudio da li se ja spremam za opaticu bang
i ništ, nadalje, čim bi nam neki starkelja prišao, mi fino giftu pod noge i arrivederci.... mislim ono....pa zar tu ima normalnih ljudi?
a najjače kada starkelje krenu za nama, a mi bježi u gomilu i na svjetlo....
ali dobro, po principu nije bilo onak ničeg osim tog vijanja i dobacivanja....
inače, naišli smo i na dosta poznanika što je bilo cool, vidjeti normalne ljude u tom ludilu :)
i kontam da je bilo i nekih nesporazuma, pa sam taman promašila "društvo s bloga".... a jebiga (prostite na izrazu), drugi put ;)
i tak, kad sam došla kući, nekih pola sata sam iskašljavala neki crni tj sivi shit..... kontam prljavština ili što li više.... kontam zato što dišem na usta... kontam zato što imam problema sa sinusima.... kontam da je to duga priča :)
i danas sam spavala do 13 h wink
sad moram vidit ima li što normalnoga danas-sutra na ljetu mladih, pa kad isperem ovaj smrad na gume iz kose, možda se pokupim do grada :) ali ne vjerujem, al neka....
sad me opet tjeraju sa compa, kao bit će velik račun... kakva je to nepravda da se brat smije igrati cijele dane, a ja smijem samo sat vremena na net no
to vam je to kada imate mlađu braću, njima sve, a ko vas šljivi....
toliko zasad o tome, xoxoxo
- 13:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>