Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

ponedjeljak, 05.06.2006.

nananananananananananananananananananananananananana
ej jaj jippy jippy jey
ej jaj jippy jippy jey
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala

kada vam je prazna glava, svašta vam pada na pamet...
onak, zamislite samo da neke tri godine niste izašli iz kuće bez discmana, bez glazbe...a sad odjednom, nema...
onako, čujete aute, ljude, korake, šuštanje odjeće.. sve što vam je dotad bilo tek puki pozadinski zvuk, sada je odjenom u doulby-sorround tehnici...
kao u nočnoj mori, onak, sve vidite i sve čujete...i sami ste na ulici, i samo idete, idete, idete...čekate kada će nešt skočit na vas! koma....
ne znam, kontam da mi je sad to preraslo u neku psihičku boleštinu, ne mogu bez glazbe! a kada je nema, pa onda ju vrtim u glavi... najozbiljnije, onako, kao zamislim si da pokrećem cd, i fino mi krene glazba... i sad neka netko kaže da nisam bolesna....
onak, totalan sam ovisnik o glazbi, a nisam čak ni neki stručnjak na tom području no
i tak, ne znam, sad sam več tjedan dana bez glazbe u ušima i počinjem pokazivati prve simptome odvikavanja... npr, smišljam te neke fraze koje stalno ponavljam, tipa jippy jey i tak...iako kontam da sam to otprije čula negdje, al ubijte me, nemam pojma di :( valda neka reklama, što li
u biti, to nekako totalno bolesno zvući kad ja s tim počnem, al dobro je
i tak, to bi bilo to...
s vremena na vrijeme moram napisati i koji blesavi post, tek tak da ga ima....
hahahahaha (onak kao kad se zlikavac smije kada mu nešt uspije u filmovima) hahahahaha
ajd, pozzzzzzzzzzz, i xoxo

post scriptum: taman gledam ove tu kategorije, zašt nema kategorija "bez veze" ili recimo "tek tako".... baš blesavo... al ko će ga znat, idem se tužit glavnom zlikavcu, hehe
- 15:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>