Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

četvrtak, 20.04.2006.

My Precious

vampirechamber na mojblog-u

eto, podlegla sam i ja.... kao, sad pokušavam skontati što to ima zanimljivoga na mojblog.hr domeni.... ma koma živa, pri registraciji me pitaju milijun pitanja, i traže od mene neke totalno blesave informacije, od broja mobitela, do sadržaja o kojem namjeravam pisati...ha? pa dobro da me nisu pitali adresu, ime roditelja, koju školu pohađam i još takve i tomu slične gluposti.... pokušavala sam napisati post, ma sam da znate kako je onaj box gdje se piše gadan....sav neki malen i skuren, kao neki ful dizajn, a kraj toga ima pol kilometra slobodnog prostora... i joj, sve je nekako nagurano, a slova su u početku OGROMNA... ma koma.... i onda kao ful neki fontovi i tkave stvari.... i onak, nisam ni počela pisati, a ovi mi več nudakaju domenu, kao moju vlastitu, samo 200kn za početak i 5 giga ne znam otkud će mi uzeti...bla bla bla, želim li neke vijesti na svom blogu.... bleeee, fuj.. a cijela ta stranica gdje se piše post je u nekoj najodvratnijoj boji ne znam čega, nisu mogli naći ništ gadnije... kontam da smo mi super prošli s ovom crvenom linijom, tim nekim sivim vragovima i tom nekom bijesnom pozadinom....
a na tome, jees, sve je nekako šminkerski, onak, ja izaberem skoro pa jedini malo jači template, kad ono, neke zvijezdice bijesne... onak, ok... a onda te boje u tom templateu....koma, kako možeš u boxeve staviti neku bijesnu nijansu ružičaste (bljuv), a kao naslove posta i takve stvari kričavo zelenu i tamno plavu....a cijela pozadina je kao neka sivkasto-bijela-crna-ne znam kakva... ali onaj banner na vrhu mi je nešto nezamislivo, vrhunac svega, te neke zvijezdice... vampire chamber ispisano svjetlo plavom ili kakva je to več boja, neka mutna, e a ispod toga, te neke šare, zvijezde, ma totalan apsurd....
e da, pogledala sam i html....i odmah ga zatvorila...koma na što to liči...
a što je najjače, na kraju posta piše: "Objavio whisper89" mislim, onak, hej, lijepo sam im rekla da sam žensko (da, da i to su me pitali) i sad oni meni pišu OBJAVIO.... mislim stvarno.. ako je to več moj blog, kakvog smisla ima ako oni kažu tko je to objavio...ma bez veze....
da, a zašto sam se uopće registrirala? pa ne znam, vidjela sam jedan odličan blog, tj više njih, onako, dizajn nevjerojatan, neki efekti tipa, klikneš na crni nokat i ono pojavi se post, klikneš na drugi, pojave se linkovi...ma nešt nevjerojatno... i sad si ja ful mislim, pa hajde da pokušam i ovo, ak ništ drugo, mogu vald obrisat....ili u krajnjem slučaju zanemariti....
ali ne znam, vald ću prokontati i to čudo, samo, ima nekih gluposti, tipa "editor modula" ili još bolje "mojblogstats"...eh, ljudi moji, jedino što ja imam reći za to je nešto tipa "nazdravlje".. mislim, ok, činjenica je to da nisam baš vična tim nekim super turbo stvarima, nisam toliki mozak, ali kontam da je blog.hr mnogo jednostavniji od onog čuda...nema nekih tamo nepoznatih i beskorisnih stvari kao na mojblog.hr
ne znam, eto, rekoh da danas neće biti nekog posebnog posta, osim onog za malo reklame za kameru, ali eto, nisam mogla izdržat....
i eto, kontam, malo ću još proučit to čudo, ako se skontam, tko zna, ali ovako, ostajem pri svom voljenom blogu... koji se zove samo blog, nije mojblog, nije blogger i nije blogzna što.... mojblog....errggh, fakat originalan naziv, to je moj blog, znaš, nije tvoj - lol
i što mi je sad još zapelo u oko, stavili oni meni onaj neki njihov gadan logo na blog...u onoj gadnoj boji....grrrr moram još naći gdje oni uopće drže te svoje boxeve, da maknem tu gadost..........

viva la blog.hr!!!!

eto, toliko zasad od mene, pozzzzzzzzzz

xoxo
- 17:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>