Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

ponedjeljak, 10.04.2006.

Placebo efekt - think about the medicine, then it'll work

ma ljudi moji, nećete vjerovati na što sam došla, pukim slučajem! to s boxevima, nekako mi je bilo povezano s brojem postova koji se prikazuju! ma da nemreš bilivit! headbang kad sam mu rekla da postavi samo 6 zadnjih postova, izgleda da je onda poludio! mislim da ne bih nikad došla na ovo, da u krajnjem očaju nisam počela kopirati stare postove u word... i kad ono, odjednom, boxevi se opet preselili tamo gdje im je mjesto! onda, kao hoću ja da opet bude 6 postova, opet se oni vrate u sredinu... stavim ja opet da bude 10.....igram se tako nekih 10 minuta, ne mogu vjerovat, jesuse božji, pa kakvi su im to bugovi? be mogu smisliti ništ normalnije? a ja se tu mučim 2 dana, ne mogu zamislit što je, mijenjam kodove, izgled, ma sve...koma živa.......
eh, a kad ste mi rekli da nešt ne valja, pa nisam mogla vjerovat! mislim, kod mene je sve cijelo vrijeme izgledalo savršeno, da mi ne kažete, mislim da ne bih nikad skontala, ili bih možda tek sljedeći tjedan, na informatici skontala da nešt ne valja....
eh, eto nadam se da je sad sve u redu, iz boxova sam bila sve izbrisala, pa ću sad i to morat vratit, srećom pa je sve spremljeno u wordu...ono što je sada u njima, ne obračajte pažnju na to, isprobavala sam da li se sva 4 vide... e da, javite mi dal ih sada vidite s onim nekim besmislenim žvržljarijama....
taman sam imala priliku pogledati koliko sam ja to stranica ispisala...pa eto, ispalo je nekih skoro dvjestotinjak, sa slikama naravno, ali ipak...ne znam, to mi je dosta čudno, počela sam ga pisati tamo negdje u siječnju ove godine, ne znam u biti niti zašto, niti kakva me želja odjednom spopala da počnem pisati....možda to što sam dosad punila bilježnice, a to radim i sada....imam jednu svoju svaštaru koju furam u školu, kod kuće, ma svugdje, gdje god se pojavim, tamo ima svega, od latinskog do bilogije, od datuma koncerata do adresa blogova ili ostalih stranica, od pjesama do priča, od crteža do neprepoznatljive šarancije... takvih bilježnica potrošim oprilike 2 u polugodišu, i svaki put drugčije izgledaju, ova koju sad imam je još u najboljem stanju, nisam joj dala nove korice, a imam jednu koju sam čak i probola zihericama, ne pitajte me kako lud
no, da se vratim blogovima, ne znam, to mi je postala svakodnevica, mislim da bih poludila da sve to što imam za napisati ne može van..jednostavno, ne znam, to tako mora biti.......
a kad sam čula da nešt ne valja, uff, pa skoro da sam pala sa stolice kad sam vidila ono što se desilo.. mislim, onako, radim na toma več skoro pa 3-4 mjeseca, tisuće ispisanih riječi......ma koma, al eto, nadam se da sad sve valja.......
eh, da....ova mi je sad neka nova bijesna boja :) enjoy i ako nekog zanima, ovo u pozadini su najvjerojatnije neke bakterije ili što li više, jer sam sliku našla ne nekoj medicinskoj stranici ili tako nečemu...ma šta ja znam, glavno da se sve poklapa....

sad je sve opet u redu, vratio se optimizam i vjera da nije sve propalo ;) Image Hosted by ImageShack.us

pozzzzzzzzzzzzz, svima

xoxoxoxoxoxoxoxo

HOĆU NOVI PLACEBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! upravo na tv-u ima novi spot, aaaaaaaaaa, kako je to dobro!!!! jedva čekam da nabavim album, a ako je sve istina, moj mali braco zna gdje se to može nabaviti...ma kako su odlični, baš onakvi kakve ih ja volim

izvolte, mislim i na vas:
- 15:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>