Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

petak, 07.04.2006.

Underworld - Evolution

upravo sam se vratila iz kina, pa da eto podijelim svoje doživljaje s vama, neću dugo, nažalost mi se žuri :(

dakle, kada sam pomislila na film, pa nisam baš tako zamišljala, ali eto, i ovako mi je odličan.... nažalost nisam vidjela prvi dio, pa mi je u početku bio dosta nerazumljiv, ne pamtim sva ta neka imena, ali priča je onako odlična, kad čovjek skonta o čem se radi.... film je pun krvi i pucnjave, ubijanja i svega što ide uz to.... naravno, glavni zlikavac je "gadan ko porez", što se i očekuje od njega :)

ima nekih scena koje, pa ne bih ja pustila na to narod mlađi od 18, iako , sada se takve stvari viđaju posvuda, ali eto, scene su fakat neke apsurdne, kadrovi i perspektive su također nekako čudni, barem u tim scenama... inače koriste prelijepe plavkaste leće, kadrovi su holivudski, dakle, savršeni, ima dosta krupnih planova i tak to..... samo što se, barem meni, švenkanje činilo malo prebrzim u borbenim scenama, ali to je več uobičajeno, iako se ja na to ne mogu priviknut.....

no, dobro, toliko od mene, sutra od 10 sati u mojoj školi (prosvjetno kult. centar mađara u rh) natjecanje recitiranja, tko hoće neka dođe :)

nadam se da ću sutra stići odgovoriti na sve te komentare, sad sam več stvarno u zaostatku :)

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, svima, xoxoxoxooxoxoxoxoxox
- 21:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>