Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

srijeda, 05.04.2006.

Will it wash away the jet black feeling? Someone save my soul, tonight, please save my soul....

Pt. 1: feeling like a freak Image Hosted by ImageShack.us
več mi je savim dosta toga, da kad recimo idem ulicom svi bulje u mene... ok, kontam da se odjevam dosta napadno i takve stvari, ali zar nikad nisu vidjeli takvo što? što sam ja ovdje, glavna atrakcija? ako to njima nije normalno, e pa meni je! oh, a kad se babe ili starkelje sjate pa mi serendaju....kako mi idu na živce.. "zar je to primjereno za jednu djevojku da se tako odjeva? tko te tako odgojio? zar ti te ziherice prodaješ ili što? kakvi ste vi današnja mladež svi pijandure i narkomani....bla bla bla bla bla bla...." ma ne znam, svi su tako konzervativni da mi to več ide na živce, sve neki uzorni kršćani, a u biti su puno poroka i takvih stvari... ako se odjevam onako kakos se odjevam, jesam li sotonist? ako slušam cradle of folth, jesam, li sotonist? ako ima milijun ziherica, jesam li narkoman? sve te glupe predrasude, ma boli me glava od njih... što bi bilo da se odjevam kao opatica? ne bi bilo ništa, bila bih samo još jedna u nizu budala.... a ovako.. baš se zato ne namjeravam mijenjat, ne pada mi na pamet! a ako netko ima problem s time, iskreno me boli briga... jednom sam, toliko zamračila, ne znam što mi je bilo, taj dan sam bila sva neka živčana i takve stvari...i u biti meni neki tip tamo, onako sasvim usput počeo "srat", na što sam se ja okrenula i onako ga propisno kak treba poslala u "rodni kraj"...ne znam, inače ne radim takve stvari, ali eto, jednostavno mi je več bilo dosta...a čak se i moja frendica začudila koja je bila samnon...ne znam... to mi je tako blesavo, kad nekom skoro pa da oči ne ispadnu samo zato što furam različite dokoljenke....hehe, sad kad ovako pričam o tome, mislim da bi bilo čudno da me netko vidi s jednakima, več sam se toliko navikla na to, a ne znam zašto sam uopće počela s time, jednostavno mi je nešto puklo u glavi i eto... inače sam tip osobe koja, kad joj nešt onako sasvim sponatno "pukne" u glavi, to odmah i realizira, pa kad več počinje prelaziti u naviku, onda smisli nešto novo :)

Pt. 2: just a freak Image Hosted by ImageShack.us
dalje, nemam pojma, ja sebe osobno smatram čudakom. i vjerovali ili ne, sretna sam s time... nađite mi još nekoga tko čita najnovji broj girlie stripa witch i united forcesa u istom danu.... e pa neće ih biti puno :) nemam pojma, volim takve djetinjaste stvari poput tih stripova za curice... ne znam zašto, možda mi je to onaj "petar pan" sindrom, zauvijek ostati djete.... inače sam dosta djetinjasta, barem se ja smatram djetinjastom....i željela bih to ostati još duuuuuuugo.... to kako se ja oblačim, nema nikakvog smisla, ne želim ličiti ni na koga, iako kupim ideje odasvud.... ne znam zašto ljudi tako čudno gledaju na neke koji su recimo malo drukčiji od njih... ljudi im se smiju, samo zato što je netko drukčiji...
ne znam, mislim da se svakoga treba prihvatiti onakvog kakav je, a ne kakvim nam se čini...

Pt. 3: proud of being a freak Image Hosted by ImageShack.us
e da, i naravno, vrlo sam ponosna na to da nisam poput ostlaih... :) ima ljudi kao ja, naravno da ima, nitko nije sasvim originalan....al eto, nadam se da barem nema nikoga poput mene, barem ne u ovom mom dragom osijeku :) koliko god mi išlo na živce to što mi stalno netko serenda na ulici, toliko to i volim..ne, nije to da mi treba pažnja ili tako nešto, nego mi je to zanimljivo da samo jedna čarapa koja nije onak kak treba može probuditi takav kaos....volim šokorati ljude...ne znam zašto, jednostavno eto tako, biti drukčija, ne cool, samo drukčija... jer se sjećam kad je jedna mala klinka u čudu gledala hrpu metalaca-punkera, te tada mislila da su to teški sotonisti, a u biti bila užasno ljubomorna što su oni ipak drugačiji od svih drugih koji trčkaraju ulicom.... :)

My Chemical Romance: Vampires Will Never Hurt You
jedna od meni dražih pjesama od njih...iako ljudi možda ne bi povjerovali da ja slušam takve bendove, pogotov ako su čuli njihovu pjesmu i'm not okay (promise)...nešto nalik nekom highschool punk-rocku tipa good charlotte ili neko slično smeće, no ostale pjesme su im jednostano fenomenalne.... moja preporuka je da ne obraćate pozornost na spot, ne znam, po meni nije ništa posebno, a ni ne kontam što bi to u biti htjelo da bude s onom ženskom i tipom...eto glupa sam, šta ćeš :)

OVDJE JE NEKOĆ BIO SPOT
- 15:52 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>