Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

subota, 01.04.2006.

it's my life, now or never....and i'm gonna live forever.....

dakle, ipak ništa od sprovoda zasad....jedino ako me bolest ne sredi, sam čekam kad ću u bolnicu zbog svojih plućiju ili več čega....ja i moja nesposobna doka...
u biti, onaj prošli post....sorry, al jednostavno sam morala, to je sve moralo van..inače bih stvarno bila zrela za ludnicu.... danas, kao da se ništa nije ni dogodilo...osim što mi mobitel ne radi i ostao mi natpis "wake up hate" na zidu...to sam morala.. kad sam ljuta, ili imam neki problem, jednostavno moram nešto raditi, storiti....inače bih stvarno poludila, ako još nisam.... neću više pisati ovakve postove, barem se tako nadam, jučer me frendica nazvala, odmeh pošto je pročitala post jedno 3 puta... ipak se neko brina za mene :) kao, kako ja stalno pričan neke spike u rezanju i tak to, pa se odmah uplašila da sam napravila neku glupost....odmah me zapitala jesam li još živa, jesam li dobro...moja mala feministica, hehe.. nadam se da je uspjela spavati i smiriti se....neću ju više šokirati..
maci ne haragudj
dakle, danas sam več onak, prihvatljivo, kao inače....slušam glazbu i tak to.... sad ću ići čitati... opet je sve ok... mobitel leti u serviz u ponedjeljak...

evo, hvala svima na komentarima.....

ove su slike koje sam jučer uslikala, pošto sam konačno uspjela pribaviti neku kameru...kao prihvatljivu.. trebalo mi je 100 godina dok sam ju skontala, sva je neka specijalna, ali zato je dobra....šteta što ju moram vratit, danas-sutra ili kada više.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



toliko zasad o tome......

xoxo

P.S.: pitanjce za one koji me znaju:
jel ovo liči na mene? nekako sam si čudna......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 19:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>