Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

petak, 31.03.2006.

All I've Got IS INSANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

danas, cijeli dan, bila sam još savršeno happy, pokisla, vračala se iz škole, sretna, sve je bilo spremno da danas idem fotografirat po gradu.... no eto, vratila se i stara kući... kaže ona, e pa neš ti s takvom mokrom jaknom u grad, a ja onako, e pa baš hoću! to se razvilo u toliku svađu nevjerojatnih razmjera, što je dovelo do toga da mi je BACILA MOBITEL KROZ PROZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... naravno da ne radi, ni da sam bog svemogući!!!! po svemu ovome zaključujem kako ili ja ili ona nismo noramlne.... več sam zrela za ludnicu.... religija, škola....obitelj...razred....te još milijun stvari... dovode me do ludila..... luda sam, hoću umrijeti........boli me mriga za sve..............ma ne, lažem... briga me..........imam totalan košmar u glavi.moram pisati, crtati, nešto raditi, poludit ću...
dosad mi je stara stjala iznad glave, "pazi šta pišeš" ma naravno, ionako će pogledati! katakd bih ju mogla, ah, samo da je nema, da nema svega ovog...................ide mi na živce... več mi je dosta toga! a što je najgore, ženska je totalno hladnokrvna... a onda da još sutra odem u školu u neku tamo radionicu.. hahahahaha!!!!!!!!!!!! bojat jaja, ah.. bojat ću ja zidove svojom krvlju... ionako sam bolesna, to me ubija..........hoću samo, hoću da nema nikog, da sam sama...prazna soba, bez svih tih dosadnih ljudi............ hoću razbiti cijelu kuću, da ne ostane više ništa od ovog prokletstva.... zauvijek nestati... samo zaspati....sanjati zauvijek.... to bi bilo savršeno....ionako su snovi zanimljiviji od stvarnosti.... hoću spavat, sanjat...da ne vidim više nikog......................................................................................................................................

svi ste pozvani na pogreb.....................

- 16:51 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>