Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

petak, 24.03.2006.

Augen Auf, Ich Komme!

otvori oči, ja dolazim....
ne znam, sad imam neku potrebu za djecom-ubojicama......
danas smo pisali taj famozni test iz latinskog... neću nikad više učiti, sad mi je već dosta svega... učim, znam sve.. ali
-sat traje samo 35 minuta
-profa kasni
-dežurni zvoni ranije
aaaaarrrrggggghhhh....
ne znam na koga da budem ljuta, totalno sam zamračila! znam sve, znam da znam... ali mi je svih onih famoznih 20-tak minuta što nam je ostalo za pisanje otišlo na traženje blesavih riječi po rječniku! sad mi je dosta svega.. kad učim, s time opet ne postižem ništa zbog ovakvih banalnih razloga... kontam da će mi ocjena biti najviše 2, jer sam jedva uspjela napisati pola.... pisat ću ponovo....moram... sad kad barem nešto znam... inače nemam pojma, al ovo sam sve naučila - napamet! od svih mogućih vrsta ablativusa do, ne znam genitivusa....
kad smo izašli iz škole, nekako mi je bilo čudno.. nisam, uopće nisam ljuta, samo ta neka, ne znam kako bi to opisala, anarhija... inače na radimo takve gluposti, ali sad smo pozvonili na skoro sva vrata od škole do stanice, pokucali i tak to.... a kad sam ostala sama, jednostavno sam prealizala preko crvenog, ko da ni nema semafora... a na zebri, ni ljievo ni desno, samo ravno.. ne znam što mi je danas... sva sam neka opićena... kontam da mi je dosadno.... sve je sad u nekoj monotoniji... cijeli mi se život odvija po rasporedu... ne znam , to mi je nekako več dosadilo.. mislim da bi konačno trebala negdje izaći van... da, možda mi je to neko rješenje... ne znam.... kad hoću negdje, onda nemam vremena, a kad bih mogla ići negdje, onda nemam gdje.. kontam da će danas, sutra biti neki koncerti u gradu... hmm, možda odem, iako mi sutra dolaze neki gosti, stari kao slavi imendan.. eh.... ne znam, ide mi se negdje, moram nekak razbit tu monotoniju.. ako moram ići preko crvene, e pa onda ću ići ;)

xoxo



ps:inače je ideja za spot proizašla iz toga da je moj mali braco stavio njihov spot na svoj blog, na kojem se inače vidi tko ga je uredio, hehe ;)

ps2: evo da dopišem još nešto.. dakle, išla sam preko crvene, doslovce.. hehe, ma nisam ništa razbila niti bilo što slično tome... ošla sam do frizera.. ne znam što mi je bilo, al sad sam prava "vermilion" tj. crvena :) al ipak nije kričavo....više tamno, hehe xoxo
- 15:32 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>