Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/decay" />
Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

utorak, 21.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

e narode moj, da ne daj ti bože pročitate ono što piše sa strane, recimo u onom nekom malom chat vragu, sad bi bili pametniji ili ne, kako hoćete :)
kontam ja da ima tu nekih bijesnih novosti na blogu....paaa, ne znam koliki je recimo smisao u mijenjanju adrese bloga, al nek' im bude.... a ti "smajliji", eh pa ja koristim tu svakakve bijesne znakove, pa sam sretna s njima ;) nadam se da mi neće nabaciti neku facu, jet će mi onda blog izgledati prešaren....barem ja tako mislim... dosta mi je da se stalno pojavljuju na msn-u......
no, u biti, ovo tu iznad je prvi prvcati kućno spravljeni "gif" za koji se srdačno zahvaljujem kristijanu, što je imao toliko živaca da ga napravi :)
sad ću kao i ja znat pravit takve male vragove, čim mi presnimi program...kao...kontam da neću imati pojma, al dobro je, skontat ću nešto ;)
imam neke novosti, za sada samo ukratko:
-ima nade za moje učenje sviranja gitare, nada se zove "profa iz glazbenog"
-danas sam bila na tom famoznom alergija testu, i rekli mi da sam alergična na pelud koprive i na ambroziju! LOL, pa jesu oni svjesni toga da to još nije čak ni izraslo ove godine? u biti, sad mi rekli da uzimam neke tamo ljekove i da sačekam nalaz krvi...haha, kontam da sam alergična na život, užasno mi smeta, hehehe :)
-preksutra se piše veeeeeeeeliki test iz latinskog..... wish me luck :)

pozz svima!!

xoxoxo
- 15:08 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>