Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

utorak, 14.03.2006.

Dylan Dog Junkie

kontam da ovo već prelazi granice normale.... danas sam, recimo spizdila 41 kunu na stripove...... pa nisam normalna...umjesto da štedim za mp3 player, ne ja moram kupovati stripove..... al ne mogu odoljeti :) kad vidim da je stigao novi broj...auuu...pa nema toga da ja to ne kupim odmah prvi dan.... e sad sam se čak i dobro držala, nisam ga kupila 2 tjedna otkako je izašao :) moj osobni rekord..... mislim da več svima idem na živce s tim svojim stripovima, več sam i profi iz hrvatskog uvalila onaj o kojem sam vam pisala post... a i inače, što je moje, to je i tuđe.... pola mojih knjiga je kod pitaj boga koga, cd-ovi su mi posuđivani več nekim desetim osobama, stripove uvaljujem faktički ljudima na ulici....vidim nekog poznanika "ej, hoćeš čitat stripove?" i tak... al to mi se sviđa, iako mi se knjige raspadaju (trebali biste vidjeti moj "sotonizam", pa ja se čudim što je to još u komadu i čitljivo), neke svoje original cd-ove nisam vidjela mjesecima (a bili novi novcati... :( ... ), iako nemam pojma kod koga su mi stvari.... ne znam, inače smatram da sam dosta škrta osoba, no to što sve što god imam posuđujem svima koji me poznaju...ne znam, to mi je toliko normalno.... jer, ako nekome nešto posudim, to znači da imam barem trunka povjerenja u tu osobu, pa znam da će mi kad-tad vratiti, barem se ja tako nadam.... jednom sam jednoj curi u školi uvalila neki cd, šta ja znam, ona je bila godinu dana starija od mene, išla hodnikom, ja sam baš imala 2 kopije tog cd-a, pa sam ju jednostavno pitala: "voliš rock i metal?", na što ona: "aha".... "evo ti nosi"...okrenula sam se i vratila u razred.....sada ta cura ide samnom u razred, i jenom kad je bila kod mene (zakasnila je an bus) ona meni počela pričati kako je ona tja cd toliko slušala da se več totalno "izlizao" do nečitljivosti..... čak mi je i nabrojala što je sve bilo na cd-u........ zbog takvih sam stvari sretna, jer, dosta mi je bez veze ako nekome nešto posudim, a onda to ona/on ni ne pogleda....to mi nema smisla.... kad posuđujem knjige, pa me pitaju kad mi trebaju vratit, jednostavno im kažem "kad pročitaš"...jer, ako mi ta kniga u tom trenu nije potrebna (a 90% da nije), što će mi u kući? samo tako da skuplja prašinu? neka ju čitaju do mile volje :)
jedino mi je katkad bed posuđivat cd-ove za kojima sam baš u tom trenutku luda...no, ipak, ako nekome baš toliko jako treba, u stanju sam odmah na "licu mjesta" izvadit cd iz playera i uvaliti nekome....
ne znam, ne želim se sad prikazati kao neka osoba užasno "velika srca", jer znam da to nisam...jedino mi je fora ljudima posuđivati stvari.... recimo 6. harry pottera sam kupila prije otprilike 2-3 tjedna, te ga odmah posudila frendici....osobno trenutno nemam vremena da to čitam, a one su ga žarko željele pročitati, pa da ne skuplja prašinu kod kuće..... :)
ne znam, to je tako dobar osjećaj kada nešto nekome daš, posudiš...... ja sam tip osobe koja za božić potroši cifru od 523 kuna i 2 lipe (izračunato, hehe) samo na poklone drugima... znam da mi je to malo pretjerano, kupovati stvari za mali milijun naroda....ali to mene čini sretnom, to je moja droga, vidjeti ta lica.... znaš što kome trebaš kupiti da ga usrećiš, a ako vidiš da ta osoba to nešto i koristi, da joj se zaista sviđa....to mi je nešto nevjerojatno.... ne znam, kada nekome mogu nešto pokloniti ili posuditi, to mi je nešto fenomenalno... ok, nekad se lljutim kad mi se posuđene stvari vrate u traljavom stanju, no što se tu može? sljedeći put ću več učit iz toga....

no u biti, toliko o tome, sada o nečem drugom:

15.3.

sutra je veliki mađarski nacionalni "praznik" (ne znam da li se to tako kaže na hrv.), i u biti kod nas u školi (mađaski centar) je veeeelika priredba povodom dana škole i tog praznika..... u biti, kontam da će početi oko 9, s time da nisam sigurna, i trajati do nekih 11:30 ili 12:30 (sve zavisi o našim gostima iz mađarske)..... u biti, pozivam vas sve, ne znam da li smijem, ali pozvani jeste s moje strane :)

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 16:33 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>